...pga mycket sen leverans av en viss container från USA så fick många av fjolårets punkter överföras till årets skruvande i stället!
Årets lista ser ut så här med en liten hemlis på slutet..!
[X] Montera ny tankmätare modell mindre i originalhålet mellan hastighets- och nuv. tankmätare.
[X] Montera en orginal varvräknare istf nuvarande trasiga tankmätare.
[X] Montera ny stoppning instr.bräda.
[X] Få ordning på ett elproblem jag fortfarande har, en fetkortis på innerbelysning/doom lights/radio!
[ ] Montera De-luxe enblemen på dörrsidorna.
[X] Montera nytt mer originallikt enblem i ratten.
[ ] Kolla upp dörrarnas rutjusteringar.
[X] Montera motorrumsbelysning som det skall vara på Huggern.
[X] Montera huvisolering som oxå var original på Huggern
[X] Montera ny klädsel a-stoplar.
[ ] Justera dörr- och huvspringor, om det går?!
[X] Montera nytt "cowl hood" originalluftfilter för Z/28:an. Detta då jag har ett Edelbrock Performer RPM-insug.
[ ] Liten överaskning .....
Passar även på att göra en liten bild-summering av säsongen 2009:
Nylackad grill och hornen monterade:
Mats har fångat Huggern i flykten efter en av många fina onsdagsträffar på Gammlia:
Årets stora höjdpunkt för oss bilfrälsta är som vanligt Wheels Nat´s Norr i Umeå, tack till Nailheads för ett strålande arrangemang!
Å även i år fick Huggern första pris bland 1:a gen i Camaroklubben egen lilla träff! Kul med uppskattning och tack till alla som röstade!
..hade även finfrämmande av Nikke från Jämtland, men han kom inte mycket längre än till mitt garage under Wheelskvällen:( ...men vi tar väl nya tag inför nästa år Nikke?
En träff som vi aldrig besökt tidigare, Umeå gatbilsträff, resulterade i två första priser, ett i klassen Bäste Amerikanare samt Peoples Choice!
Även träffen i Överboda var inbokad i år, sjukt fint väder, signifikant för hela sommaren känns det som!
Sommaren gick över till höst och jag och Mats testade lite slutartider och miljöer.
...nu står Huggern nytvättad och under lakan i väntan på delar från USA...så det blir nog inte så många uppdateringar här före jul misstänker jag?!