Tjabba och VÄLKOMMNAFRÄNT/COOLTDavid styvbrorsan MG ZS R har brutalt jävla välbyggd utställningsbil. Otroligt häftigt bygge har gjorts av förra ägaren. Så fort man kör på någon stad så är de många som har nackvridare när man åker förbi !
Förklaring till motorrasNu till saken av motorraset, han låna ut bilen till en arbetskamrat som skulle skjusa David denna kväll. Sedan åkte han själv i bilen och körde runt på stan, och körde för fort på någon vägbula så han drog sönder hela oljefilter som sitter dumt till (men men). Men kille visste ju själv att bilen är väldigt låg men han hade bara kört som ingenting hade hänt. oljan ran ur och han körde motor torr ! (RAS) Stort ras också tyvärr.
Sedan stog han inte för skadan alltså. Han var oskylldig för det som hade hänt
Vilket jävla svin som inte står för det alltså
Om killen inte hade kört motorn torr så hade försäkringsbolaget stått för ny motor och utbyte !
BÄSTE STYVBROR BYTER MOTORJo jag som har lite och göra hemma (jobblös/varslad) så fixar jag jobbet åt David. Tycker så synd om han. Han vårdar MG så grymt väl alltså ! (Belöning får jag iaf) Billigare än verkstaden som ska ta 25 tusen bara för byta motor
Sedan sa gubben lycka till mig
när vi hämta bilen på hans verkstad. Han trodde att jag inte skulle klara de bara ! (Vi får väl se) jag hör av mig senare när den är klar !
BILDER KOMMER !!!!