Låter trevligt! Segt att vänta in kortet anars eller? ^^
Prata inte ens om det, när jag tagit kortet är det typ dags att ställa av den..
haha usch^^ Men du får tjöta på dina föräldrar så du får brumma runt en hel del endå!
Du har gjort ett bra jobb i vilket fall
Hehe, ja.. Farsan tycker det är rätt kul också så han blir illa tvungen att följa med överallt Har ju inte gjort något dunderjobb som t.ex. du men jag är mer än nöjd Kul att höra!
Jag står lite i valet och kvalet om jag ska byta olja i motorn innan säsongen. Den är bytt våren -09 och har gått ca 200mil. Jag kommer inte köra hårt denna säsongen då jag övningskör, kostar ändå ca 800 för ny olja.. Vad tycker ni, är jag dumsnål?
Kan garantera dig till 100% att det inte är det minsta fel på Biltemas olja, jag kör skäv på deras 5-50 i min EVO med cirka 500hk.
Jag står lite i valet och kvalet om jag ska byta olja i motorn innan säsongen. Den är bytt våren -09 och har gått ca 200mil. Jag kommer inte köra hårt denna säsongen då jag övningskör, kostar ändå ca 800 för ny olja.. Vad tycker ni, är jag dumsnål?
Kan garantera dig till 100% att det inte är det minsta fel på Biltemas olja, jag kör skäv på deras 5-50 i min EVO med cirka 500hk.
Har inte sagt något illa om Biltemas oljor, drog bara till med en summa i skrivandets hetta.. Vad får du ge för 4L 5-50 på Biltema då?
Edit: Kollade själv, 239:-.. Var ju inte så farligt!
Har inte sagt något illa om Biltemas oljor, drog bara till med en summa i skrivandets hetta.. Vad får du ge för 4L 5-50 på Biltema då?
Edit: Kollade själv, 239:-.. Var ju inte så farligt!
Biltemaolja = Statoil = bra grejjer :-)
jag vet hur det e med dyr olja, hade castrols värsta vid uppstarten, som vart totalt fördärvad efter 5minuter barta... det kostade.
Jadu Sebastian, det börjar likna något nu. Gillar allt du gjort med bilen, men håller med några om det med motorn och att du inte ska fega.
Dock är den riktigt fin nu, och jag önskar dig all lycka i framtiden med både bilen och kortet
Hehe, jadu. Får tacka! Har varit lite feg ja, men tycker det blev bra i motorn till slut ändå. Vill helst inte riva bort saker som jag inte har riktig koll på. Går bara åt helvete då
Berna skrev:
Efter många många års testande med olika oljor i ca18det rekomenderar jag starkt Mobil 1 Rally formula 5w-50. /Jimmy