Då måste jag få fråga varför du kör 740 ? Inget illa menat utan vart bara nyfiken.
är ny i branshen, tjänar bra men inte överdrivet bra än. jag kör 740 för den tar mig dit jag vill åka.. jag skulle kunna lägga pengar på en fin bil, men jag tycker inte att man ska välja bil för utseendets skull. det är ett fordon me ett syfte och det är att ta sig framåt. villket 740:n är bra på. särskilt när man behöver göra långa resor genom landet till olika sjukhus.. den duger bra änsålänge, lägger hellre pengarna på hus och rädda barnen/cancerforskning
Okej, då fick jag mitt svar. Måste säga grattis till att du kom in på skolan, klarade det och sen fick jobb : )
det tog sin tid, man fick kämpa hårt och verkligen visa att man ville.. men det gick tillslut
Senast redigerat av richardoo290 (29 oktober 2007)
Då måste jag få fråga varför du kör 740 ? Inget illa menat utan vart bara nyfiken.
är ny i branshen, tjänar bra men inte överdrivet bra än. jag kör 740 för den tar mig dit jag vill åka.. jag skulle kunna lägga pengar på en fin bil, men jag tycker inte att man ska välja bil för utseendets skull. det är ett fordon me ett syfte och det är att ta sig framåt. villket 740:n är bra på. särskilt när man behöver göra långa resor genom landet till olika sjukhus.. den duger bra änsålänge, lägger hellre pengarna på hus och rädda barnen/cancerforskning
Tycker jag du gör helt rätt i!
tack, känns tråkigt på de sättet att det inte lönar sig för mig. men underbart på det sätt att man hjälper andra och räddar liv!
Bygger baksäte till den nya V70:in (som för övrigt är den fulaste Volvo jag sett någonsin) har ni en jävla aning om vilket gissel era skinnsäten kan vara igentligen? Tror knappast det!!!
Data/telefon support åt Fujitsu siemens produkter.
Du skulle tjäna en hacka om du kommer hit till mitt jobb en dag eller så. Massa datorstrul nu efter ett datorbyte på hela anläggningen och alla datorer är Fujitsu Siemens