ziggy_ skrev:
_Genne_ - japp det är din gamla sierra;) jo ja ha sett det på filmerna du ha här på garaget;) å en sierra är ju till för att härdas så;)
AnderssonE30 - tackar:cool:
Hehe okej, där ser man.. Jo, den fick väll ett hårt liv i min ägo, hade dock aldrig några motorbekymmer men därimot fick jag byta växellåda på den ett par gånger, tror dock jag kom på felet efter att jag hade sålt den, det är ju en automatare i grunden som var konverterad till manuell av nån tidigare ägare och jag skulle gissa på att dom inte hade satt dit nått stödlager i svänghjulet/änden på vevaxeln som ska centrera/balansera axeln på lådan och därav vart det obalans i lådan och lager osv gick då, dock bara en vild gissning då jag aldrig hittade några andra fel varför den käkade lådor
Men iallafall, kul att få se sin gammla kärra dyka upp på gorg, är den fortfarande rostfri och fin? (förutom krockskadan då)
Var ju för övrigt den där bilen jag bytte bort mot Granadan jag har nu, dock behöll jag ju allt "lull lull" från Sierran
Senast redigerat av _Glenne_ (5 november 2009)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!