haha jo jag ska på men gamla fronten senare i framtiden igen . fast med trubbnos långhuv och usa front men den idén får ligga på is en stund tills jag får tag i amfronten
haha!! ja men klart att du skulle få fronten av mig gubben!! ja att fixa iordning min bil kan ja tänka gav dig lite motivation!
Tack för en skön helg! måste vi göra om! fixa ett bättre garage å stålar så ska ja komma å hjälpa dig
tackar den var uppskattad jo det var en riktig bra motivation ... jo jag ska försöka hitta nått bra som ligger nära sen .... jorå det är bara komma upp när du vill
ja nu har man börjat med bilen igen lite grand . har vart mycket pillande på andra bilar så har inte riktigt haft tid för min ! men nu så ... ryckte bort vindavvisare och sålde . . . där hade man fläktgaller nu är dem borta har pillat i blå dioder notera bakdäcken finns film på burnen men det tänker jag inte lägga upp
Du ser!! blir skitbra de där!! om du lägger upp filmen får du säga åt alla att sänka volymen som faaan! för den låter ju inte mer än va den går? nänä!! xD
Du ser!! blir skitbra de där!! om du lägger upp filmen får du säga åt alla att sänka volymen som faaan! för den låter ju inte mer än va den går? nänä!! xD
hehe ja . haha jo men jag hann tyvärr fixa avgas systemet innan vi börna . annars vågade vi inte åka med den