så idag började bygget på den seriösa lådan ! och bilder på lite annat skit :p förra lådan som vi byggde ihop på ett par timmar bara för att provspela och spela in basarna lite en mycket mystisk låda . men va ju bara tvungen och prova gamla lådan när den satt i halvt
och lite plåt och skit som alltid kan vara bra och ha har fräst och slipar av hålen lite runt och fint baslådan utan framstycke och slutligen en bil på lådan med framstycket och sidan på ska väl byggas färdigt imorgon
Ber om ursäkt för kass kvalité på bilderna taget med mobilkamera
okej dag 2 av lådbygget har börjat kapat upp hål för basportarna och börjat måtta basrör ! och så långt hann jag idag ! men nu är 3 meter 6'' rör beställt . och ska även upp och hämta 2 liter lack + härdare+ förtunning idag . och nya filter till lackmasken
idag har det blivit lite mera gjort på lådan fräst hålen till portarna lite här står micke och klär lådan lite micke skruvar fast kabelinfästningarna efter vi prövade hur portarna och röret satt och en nästan färdig låda . . ska bara dras lite mer rör och sen på 2 bitar på sidorna av lådan
i en annan del av köping ;p skämt å sido ser bra ut trots att du kör huller om buller metoden
haha japp . bodde granne med dem rackarna förr . . haha jo så länge jag har koll på vad som är pågående så är det ju lugnt . . . och det blev väldigt huller om buller . för killen som skulle lacka min bil kunde inte längre så det rörde till det en skvätt . men nu blir det till att lacka själv endå
Läst igenom hela tråden nu Blir bra måste jag säga , roligt att få lite inspiration och även roligt att du gör något utöver det "vanliga" så att säga Kommer verkligen att följas