3800
Sök

vilken av dessa går bäst?

425 Inlägg
14 maj 2006
Trådstartare
vilken av dessa bilar går bäst och är roligast o köra
?
BMW M5 e34              (-93)

AUDI S4                  (-92)

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

236 Inlägg
14 maj 2006
Rent prestandamässigt går M5an bättre!

425 Inlägg
14 maj 2006
Trådstartare
okeej..tack

Någon mer som har något att säga?

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Avstängd
257 Inlägg
14 maj 2006
du har redan en bil som är rolig att köra smile har letat efter en sån ett tag innan som objekt men hittade ingen.

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
14 maj 2006
M5an helt klart tongue

425 Inlägg
14 maj 2006
Trådstartare
okeej...

men vilken är bensinsnålast?

S4 har ju turbo och det är ju ett plus?

17 Inlägg
14 maj 2006
om jas inte här helt borta
har jag för mig att

M5 är på 315hk bara driv bak och 5 växlat  sugmotor inge kul o trimma

S4 är på 230 hk 4 hjuls driven och 6 växlad samt överladdad och är enkelt och få upp i 350 hk med chip och avgas m.m
en kompis hde en sån och den var typ 310hk i och han piskade en orginal M5 som skit

men helt orginal tror jag ändå BMW´n är myket mer potent

priset att äga dom är nog rätt lika...

Erik

Old Opels Never Die, They Just Go Faster

425 Inlägg
14 maj 2006
Trådstartare
okeej..tack

Rohdin
14 maj 2006
Omega_Erik skrev:
M5 är på 315hk bara driv bak och 5 växlat  sugmotor inge kul o trimma

Erik

palla 3.6an kör 3.8an och chippa så har du ca 380 hk billigare kan det inte bli...BMW är ju rätt kända för kvalitet också,ingen skitbil med andra ord

1 453 Inlägg
14 maj 2006
Rohdin skrev:
palla 3.6an kör 3.8an och chippa så har du ca 380 hk billigare kan det inte bli...BMW är ju rätt kända för kvalitet också,ingen skitbil med andra ord

Varken Audi eller BMW gör skitbilar. Du får dock räkna med att m5an dricker lite mer soppa då det är en sugmotor av större volym...

Rohdin
14 maj 2006
sveddan skrev:
Rohdin skrev:

Varken Audi eller BMW gör skitbilar. Du får dock räkna med att m5an dricker lite mer soppa då det är en sugmotor av större volym...

Absolut inte,har jag aldrig tyckt eller sagt...men jag tycker M5an är roligare för dom pengarna så därför rekommenderar jag den...Tror ärligt talat S4 är lite överskattad med 230hk och tung 4x4 men annars inget fel på Audi då farsan har 2st och haft måååånga...

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
14 maj 2006
både M5 och S4 är bra bilar men är även två helt olika bilar, M5 är stor och bakjulsdriven med sugmotor och hästkrafter som en hel lastbil. om du tänkt använda bilen året runt kan detta fenomen visa sig vara ett ska vi säga, problem? S4 är ganska tung för sin storlek men har överladdning och 4wd vilket gör den ganska tacksam att trimma, speciellt radfemman som du är intresserad av, dessutom är "vinter" något som gör den bilen ännu roligare, när andra svär över fastkörningar och att plogbilen aldrig kommer stampar man i en S4 ner gasen ännu hårdare och flyger förbi allihop vilket måste sägas är jäkligt trevligt. men valet är förstås upp till dig, ska du köra bilen året runt så är valet för mig givet, men om du bara ska köra sommartid så råder jag dig till att provköra båda bilarna, känna dig för och ta den som du tycker bäst om.
Senast redigerat av TS_quattro (14 maj 2006)

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

12 Inlägg
14 maj 2006
Helt klar m5:an rolig å köra med vild bil med bakhjulsdrift

425 Inlägg
14 maj 2006
Trådstartare
okeej...

ngnannan likade bil o föreslå
för max 60,000 helst bakhjulsdriven och turbo

236 Inlägg
14 maj 2006
Om du söker en bakhjulsdriven me turbo så borde ju Nissan 200sx kunna va något..Supra MkIII kan du oxå få för de slantarna! smile

BMW Power
2 362 Inlägg
14 maj 2006

BMW, bogsering med wire :/

SSS -12
3 217 Inlägg
15 maj 2006
Tycker faktiskt att du ska köra på fyrkrafsaren!

Mycket snyggare och säkerligen mycket mer användbar året runt...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

425 Inlägg
15 maj 2006
Trådstartare
okej..en skyline är ju inte fel...men vill nog ha en vänserstyrd!!

582 Inlägg
15 maj 2006
vänster styrd är bara o glömma! finns nog väldigt få att tillgå. men nyare 200sx "silvian" är ju jäkligt frän! ser lite ut som en skyline med. den är både billgare att köra o väger mindre, lika lätt som audin att trimma i o med turbon, men annars borde en bakhjuls driven Cossie locka med den potentialen den har i motorn!! plus att den väger knappt 1300 kilo! slå det med en audi eller m5! smile

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

657 Inlägg
15 maj 2006
M5:an går ju bäst men det är väll det enda roliga med den, S4:an är lättare och framförallt billigare att trimma, laga, äga å köra så ta å köp dig en audi du tycker ja

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

Sök