3432
Sök

Angående träffar i sthlm området

1 801 Inlägg
27 december 2009
Vart brukar alla hålla till?

Åkte runt lite. Var lite vid Onoff och Jula parkeringen. Och sedan elgiganten vid 21.

401 Inlägg
28 december 2009
brukar va på parkeringen (elr vad man ska kalla det) mellan typ ikea och heron..

1 801 Inlägg
28 december 2009
Saab_Diana skrev:
brukar va på parkeringen (elr vad man ska kalla det) mellan typ ikea och heron..

Jaha ja..

Enda stället jag trodde folk INTE skulle vara så jag åkte inte dit tongue

Mötte en vit 200sx med annorlunda lampor i fronten, och en röd bmw av något slag. Lite e36 aktig fast med annorlunda bakljus tror jag. Någon som känner igen sig? smile

237 Inlägg
29 december 2009
nån som ska till kurvan eller till någon rolig plats o busa här i södra sthlm ikväll? hojta till då smile

251 Inlägg
29 december 2009
Eventuellt tar jag ut subban och rastar av henne en sista gång innan jag ställer av den.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

BMW
183 Inlägg
30 december 2009
Någon sugen på att komma förbi Kurvan ikväll för lite bus och lite snack om det går att hålla sig ute? tongue

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

16 197 Inlägg
30 december 2009
-Zeus- skrev:
Någon sugen på att komma förbi Kurvan ikväll för lite bus och lite snack om det går att hålla sig ute? tongue

de e ju f-n 15 minus ute,  då kan man inte stå ute å snacka skit..hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 801 Inlägg
30 december 2009
-Zeus- skrev:

Vilken tid tänkte du? Om det kommer lite fler så visst! smile

BMW
183 Inlägg
30 december 2009
evilaudio skrev:
-Zeus- skrev:

de e ju f-n 15 minus ute,  då kan man inte stå ute å snacka skit..hehe

haha!! men jag menar inte som vi gör på sommrarna men kanske bara en snabbis! tongue
Men annars kan vi ju leka lite där vid Ikea/Heron City "parkeringen"..

BMW
183 Inlägg
30 december 2009
BlauMes skrev:
-Zeus- skrev:

Jag har inte bestämt någon tid, men om det kommer fler så kan vi komma överens om en tid! big_smile

1 801 Inlägg
30 december 2009
-Zeus- skrev:
BlauMes skrev:
-Zeus- skrev:

Jag har inte bestämt någon tid, men om det kommer fler så kan vi komma överens om en tid! big_smile

Några till så är jag med! smile

BMW
183 Inlägg
30 december 2009
BlauMes skrev:
-Zeus- skrev:
BlauMes skrev:

Några till så är jag med! smile

Hoppas på fler, annars får man väl ta sig dit själv och leka av sig lite... tongue

BMW
183 Inlägg
30 december 2009
jag kommer stå där kl 22.30 iaf för de som är sugna! tongue

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
30 december 2009
En quattro (utan stagione) kommer dit å flyttar lite snö smile
Ikea/heron city here we come !

251 Inlägg
30 december 2009
Hoppas damen kommer hem med subban så att man får sig en sista tur innan avställning :-/

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

1 062 Inlägg
1 januari 2010
God fortsättning!

Ingen som har koll på sjöisarna i Stockholm? Någon som är tillräckligt frusen eller tillgänglig för att ut o sladda på med bilar? Gärna på södra sidan, Drevviken, eller Magelungen kanske?

"You Go, we go!"

442 Inlägg
2 januari 2010
TLO skrev:
God fortsättning!

Ingen som har koll på sjöisarna i Stockholm? Någon som är tillräckligt frusen eller tillgänglig för att ut o sladda på med bilar? Gärna på södra sidan, Drevviken, eller Magelungen kanske?

För tidigt än så länge för att det ska vara safe.

Uppe i Norrtälje börjar isen närma sig en acceptabel nivå.

1 062 Inlägg
3 januari 2010
Ok.....vi får hålla lite koll på isläget. Vore skoj att ha en en liten iskörningsträff kanske?

"You Go, we go!"

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
3 januari 2010
TLO skrev:
Ok.....vi får hålla lite koll på isläget. Vore skoj att ha en en liten iskörningsträff kanske?

vore grymt kul big_smile

-den satt som en fläskläpp-

6 Inlägg
3 januari 2010
var ute på orlången och drevviken o kollade tjockleken iförrgår.... det var 14cm tjock is på respektive . en isträff hade vart grymt nice, men tror inte många vågar sej ut på isen.

Sök