Svar : Coddas : Tack Nosferatos: tacktack okje hur mkt är kvar på den då? Evo-offer: ja den blev bättre än den andra helt klart lär sig efterhand hur man ska gå tillväga Znurf: Tackar Lemheden: Tack:) hur går det själv med din m50? Snart dags för alla träffar Lewan: Håller med
Snyggt med kolfiber men lite synd att du inte har vävens riktning på samma håll på båda dörrsidorna.
Va petig du e Mitt fel... *skäms*
Robin, d behöver bara slipas någon runda till, sen några lager klarlack... Inte mycket alls.
Shit nu tycker jag verkligen ni ska va missnöjda.......Eller inte! Andra dörrsidan va bara sjuk ju! Vilken finish på grejerna! Great jobb
haha .visst är det nått man ska klaga på så är det väll de har inte ens tänkt tanken men det stör faktiskt inte mig Tack så mkt haha ja vi skyller på Henrik!
ja det blev fett nice.. det va någon som skrev att det var ojämnt.. herre gud hur petiga är folk.
gillar det skarpt:D det är inte dåligt att gett sig in på en sådan stor del och får det så nice:D
Så du såg inte epoxyrinningarna på kanterna?
Nu blev det skitbra Robin:) Ska lägga upp en egen projekttråd i april/maj när jag ger mig på min bil och gör om i princip ALLT invändigt:)
Det e sant den andra är faktiskt riktigt dålig jämfört med den andra! men man kan inte klandra en nybörjare okej var det inte du som skrev att du inte gilla när det blev för mkt kolfiber ? eller du har ändrat dig nu ?
ja det blev fett nice.. det va någon som skrev att det var ojämnt.. herre gud hur petiga är folk.
gillar det skarpt:D det är inte dåligt att gett sig in på en sådan stor del och får det så nice:D
Så du såg inte epoxyrinningarna på kanterna?
Nu blev det skitbra Robin:) Ska lägga upp en egen projekttråd i april/maj när jag ger mig på min bil och gör om i princip ALLT invändigt:)
Det e sant den andra är faktiskt riktigt dålig jämfört med den andra! men man kan inte klandra en nybörjare okej var det inte du som skrev att du inte gilla när det blev för mkt kolfiber ? eller du har ändrat dig nu ?
Njae jag var tveksam till att det kan bli för mkt men antingen mkt plast eller mycket kolfiber. Så då föredrar jag mycket kolfiber:)
Så jag ska köpa mig 500x120cm kolfiber och riva ur allting i april/maj. Sen fixa bilder ordentligt på mitt rätt så unika ljudbygge också:)
lite textuppdatering..expationskärl monterat igen..ska fixa fram slang till den nu bara..sen imorgon gör jag en beställning på lite stålomspunna slangar har även hållt på lite med kolfibergrejerna..
Kan meddela att oken och bromsoken sitter monterade nu och det är en känsla som inte går att beskriva!
Här tog vi fram 2 alternativ! här har vi 5 slitzar
här är 6
Tyckte 5 blev snyggast! här ligger den då i CNC fräsen
rost gillar vi inte ! så därför slipar vi ner det för att lacka det svart
Ser ut som en riktig operation
här har vi ena skivan bak färdiglackad
kan inte vara så mkt mer än NÖJD!
gottebordet..efter avfettat alla delar
Höger bak komplett
Nya greenstuffbelägg fram
fantastic 4
slutligen allt klart för montering
Och det viktigaste! kyla ner svarta guldet
Bak finish ! bara hängt på fälgen!
Helnöjd!
Höger fram monterad!
Obeskrivigt snyggt blev det! Vill ge ett stort tack till min pappa som har stått för svarvning och slizning av skivorna otroligt fint! sen vill jag även tacka min vänn Joachim som hjälpt till som vanligt med monteringen Vet att det många som väntat på detta, nå vad tycker ni?