Igår fick jag hem mina hjulmuttrar, 20 stycken smala svarta skönheter... mycket fint.
Idag kom Posten och levererade camberkitet vid dörren. Snacka om snabb frakt från USA.
Har fått hem alla delar jag ska få på bilen nu, förutom banfälgar och däck, bromsuppgradering och ny koppling. Alla delar... yeah right
Clintan_86 skrev:
Kanon detta ! Nu är de snart dax för montering för allt godis..
Tack för tipset btw ang Camber
Jepp, är och har varit sjuk i över en vecka nu, annars hade jag monterat lite prylar... nu ligger allt och väntar på att jag ska bli frisk. Hinner nog inte innan Elmia
Första intrycket av camberkitet var att det är riktigt stabila prylar, inte alls så taniga som de ser ut att vara på bilden utan grova och solida. Helt klart värt pengarna. Fick två camberarmar och fyra bultar, två mer än jag förväntade mig... alltid roligt.
Eisenhut skrev:
15" slipstreams ska passa över bromsarna, ett otal på HPC som gjort det genom åren. Dessutom är det förstås inga svajiga däcksidor på R-däck... Vi pratar inte dina gamla sommardäck här inte.
Hehe, nä det är sant
Hur mycket plats blir det över mot bromsarna med 15" egentligen? Med tanke på värmeutveckling, borde där inte vara lite plats så de kyls?