har lämnat in prylar på verkstan 2 ggr å aldrig mera.
fick dörrlåset å bagalåset på kombin sönderbrytet, lämnar in bilen eftersom det är försäkrings ärende, lämnar kopia på larm intyget och självrisk elimineringen från försäkrings bolaget.
hämtar bilen 2 dagar senare, låsen sitter löst i dörrarna, clipsen till dörrsidorna är nästan alla trasiga å dom har klippt kablarna till högtalarna, klagar direkt jagb ser det, vi tar in den direkt!1!
aldrig svarar jag, klarade ni inte av det första gången så klarar ni inte av det nu heller.
sen skulle dom ha betalt för lås bytet, ni fick ju alla papper av mig, jag skulle hållas kostnadsfri sa jag.
näääe dom hadde inga papper,
vilkenn tur att jag har kopior då sa jag :-)
lämnade in 4 fälgar för att få vinterdäck pålagda... 4e gången fälgen slets löst ur maskinen sa jag i från.... dan efter skulle en montör fixa däcken.
dan efter när jag hämtar hjulen så säger montören - jag skulle aldrig åka med den fälgen, den e helt vinn!!!
då tilltade jag rejält
lämnade in 4 hela runda fälgar, såg på med reservdels chefen när man våldade sönder fälgen, tur att killen på resevdelar är rejäl så jag fick en ny fälg.
-"nu vill jag ha en cigg å sen hem å skita"
yttrat av mig i polarens omega 24v efter ett 4hjuls ställ mot en lyktstolpe med 30 mm till godo, med nuvarande frun i baksätet.