vaughn skrev:
PBZ har slarvat bort delar, förstört mitt elsystem, mappat min bil som om den vore en kolvmotor, lagat en spricka som idag ser ut som en buckla och även beställt fel fälgar... allt detta gjorde de men ändå gör de inget åt de.
Öj.. sluta vrid på storyn nu.
berätta som de är istället.
Fälgarna som du ville ha.. gav du artikel nr på själv till Nima, efter att ha snackat med Rota Direkt. (eller va de inte så?)
Angående mappningen av bilen, så vill jag minnas att Arash ringde dig direkt vid uppvärmings svepen och redan då börja de strula ,,,då mappen inte va av denna jord.. (2 takts moppe), så gjordes inga förändringar då de börja ge tendens till spikningar redan vid 50% gas och inge ladd what so ever.. Alltså = inge mappning då maskin kändes oseriös.
Vet du hur elsystemet såg ut när du köpte bilen ?. de va strömtjuvar och plats kopplingar överallt, PBZ gjorde sitt bästa för att snygga till allt, då de va kortis lite här o där. ALLTSÅ.. Du fick mer än vad du kom med. (ingen ide o klaga)
Din front såg ut som skit, färg flagor, spackel bitar som lossnat, En lackerare till pbz snyggade till allt och la på ny lack, därefter stod bilen ute i 2-3 veckor tills du hämta den, först då märkte du att spacklet hade suttit sig, och PGA detta så fick du inte betala en krona..
Angående delarna som saknas.... FANNS dom där när du köpte bilen ?????? (De va inget PBZ hade med o göra.. inget på laga eller fixa listan..)