Hjälp med MSN..

Nossystem
18 november 2009 · 71 Inlägg

Hejsan !
Skulle logga in på MSN idag, men då bad den mig ladda ner nya MSN, och som den otekniska person inom datorer så skulle ja ladda ner de.
Då ville den att ja skulle ta bort gamla MSN, och ja gjorde de.
Sen testade ja installera nya MSN, men de går inte..
Den bara slutar installera programmet..

Någon som kan hjälpa mig ?


Tack på förhand.

-Panos- Milo & Maximus
19 november 2009 · 87 Inlägg

Har samma problem....har testat 20ggr, inget händer sad

motogarage371
Ford S-Max (2009)
pgyllen
19 november 2009 · 83 Inlägg

Nossystem skrev:
Hejsan !
Skulle logga in på MSN idag, men då bad den mig ladda ner nya MSN, och som den otekniska person inom datorer så skulle ja ladda ner de.
Då ville den att ja skulle ta bort gamla MSN, och ja gjorde de.
Sen testade ja installera nya MSN, men de går inte..
Den bara slutar installera programmet..

Någon som kan hjälpa mig ?


Tack på förhand.

Laddar du ner det via rutan som "poppar upp" när du försöker logga in på den äldre versionen?
Vet inte om man "måste" göra de, men de gjorde ja o de funka bra. O sen så valde ja ENBART att installera själv messengern. Inte de dära andra sakerna, typ "Photo gallery" o de där.. (Minns inte va de hette). Man får ju iaf välja om du ska lägga till andra saker under installationen. Pröva o bara välja messengern. Har ingen aning om de ha me de o göra lr inte. Låter ju konstigt att de bara stängs av..

Kan ju lägga till de på engång också, att går de inte o logga in sen då du lyckats installera de. (De laddar ett tag sen slutar de ladda, I vanliga fall får man ingen felkod) hur som hellst.. Tryck på klockan(Nere till höger) välj "Ändra datum och tid" lr "change date and time settings" --> Internet tid / time --> Ändra inställningar--> Uppdatera nu / Update now.
Har inte den blekaste va fan de ha me msn o göra big_smile Men de där va ja tvungen att göra, sen funkade de.

Senast redigerat av pgyllen (19 november 2009)

Nossystem
20 november 2009 · 71 Inlägg

Aa testade i popupen som kom..
Valde också enbart massengern, men vill inte ialle fall.. Den avbryter själv installationen..

Okej tack för de tipset ialle fall.

pgyllen
20 november 2009 · 83 Inlägg

Nossystem skrev:
Aa testade i popupen som kom..
Valde också enbart massengern, men vill inte ialle fall.. Den avbryter själv installationen..

Okej tack för de tipset ialle fall.

Okej, ja då vet ja inte. Har hört att de är fler som har samma problem också!

Nossystem
20 november 2009 · 71 Inlägg

Fick tips om nåt program som hette nåt me MSN clear, stod att datorn inte gick i felsäkert läge. Va de nu menas me..
Kanske någon som har användning av de programmet ialle fall.

pgyllen
22 november 2009 · 83 Inlägg

Nossystem skrev:
Fick tips om nåt program som hette nåt me MSN clear, stod att datorn inte gick i felsäkert läge. Va de nu menas me..
Kanske någon som har användning av de programmet ialle fall.

Felsäkert läge är ett sätt att starta operativsystemet Microsoft Windows för att underlätta felsökning vid allvarliga problem som förhindrar att systemet startar normalt.

"Stod att datorn inte gick i felsäkert läge" menar du då att man va tvungen att vara i felsäkert läge ? lr fattade ja alldeles galet ? big_smile

twin_cam Smålänning
22 november 2009 · 7 877 Inlägg

Du ska ju inte behöva ta bort det gamla... Det nya har ju alltid bara installerats över... Skumt...
Vet int eom jag har det senaste, men jag behövde inte ta bort det gamla...

Ring supporten om inget funkar... Gör dem halvdana program ska dem få veta det!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Nossystem
25 november 2009 · 71 Inlägg

pgyllen skrev:

Nossystem skrev:
Fick tips om nåt program som hette nåt me MSN clear, stod att datorn inte gick i felsäkert läge. Va de nu menas me..
Kanske någon som har användning av de programmet ialle fall.

Felsäkert läge är ett sätt att starta operativsystemet Microsoft Windows för att underlätta felsökning vid allvarliga problem som förhindrar att systemet startar normalt.

"Stod att datorn inte gick i felsäkert läge" menar du då att man va tvungen att vara i felsäkert läge ? lr fattade ja alldeles galet ? big_smile

Och hur startar man operativsystemet ? hmm

Aa, den vill att datorn ska köras i felsäkert läge. Sorry om ja va otydlig, men e inte hajj på datorer alls..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang