27 november 2009
Trådstartare
Hej.
Var iväg och tittade på en Supra idag. Köpte den aldrig. Måste fundera lite!
Enligt mätaren har bilen gått 12700mil. Inredningen är i bra skick, inte sliten. Utsidan var det några saker jag inte gillade. Ena sidokjolen måste lackas om, ett litet lacksläpp på vänster framskärm där skärmkant möter frontspoler. Någon liten repa här å där, ingen djup, har inte gått igenom lacken. Höger framskärm vad det, hm, vet inte hur jag ska förklara, absolut inte bubblig, men ser lite skumt ut. Men bilen såg fruktasvärt snygg ut! Den kändes bra att köra. Senaste bes var blankt papper. Koppling bytt för några hundra mil sedan.
Vad kan man begära av dessa bilar egentligen? Vad för skick bör de vara i om de kostar ca 120tk?
Vad tkr ni utifrån de intryck jag fick? Fick även ner bilen i pris en hel del.. Det jag tvekar mest på är servicebok och dokumentation på bilen. Men de kanske inte brukar finnas med på j-spec bilar?
Är jätte tacksam för snabba och seriösa svar! Försök svara på allt jag frågade nu. Jag har sån beslutsångest så jag mår fan dåligt. usch. vill inte göra en dålig affär....
Mvh
en förvirrad människa