180 med Volvo 740GL @ 43000 mil. Fanns inte mycket mer att ge... Kanske gått att få upp i 200 mätarfart (190 verkliga) om man haft en kilometer till
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
vem bryr sig om topphastighet? de e ju 0-100 tiderna man vill ha, eller kanske 0-200
haha, det e 50-250 som räknas, 0-100 kan man få piska av många bilar, bara den är lättare, det är inte där kraften känns utan närman man trycker den från 50 och uppåt, men bara om man har en bil som har den kraften att klistra en vid stolen när man trycker den vid 200
vem bryr sig om topphastighet? de e ju 0-100 tiderna man vill ha, eller kanske 0-200
Tänk om man inte kommer upp i 200 då
Precis... 178 enl, GPS sen e de stopp för mig iaf Men de tar ju iofs inte lång tid upp dit å de e ju de som e de roliga. De e ju vägen upp till toppfart som räknas:P
Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
Går? Rullar gör min i alla fall. Men om jag kör ut den från ett flygplan i 50km/h som färdas i 800km/h. så kanske den flyger... men hur fort? E=mc2? Nåt att räkna på..
haha, det e 50-250 som räknas, 0-100 kan man få piska av många bilar, bara den är lättare, det är inte där kraften känns utan närman man trycker den från 50 och uppåt, men bara om man har en bil som har den kraften att klistra en vid stolen när man trycker den vid 200
Det har du helt rätt i! En Evo VI på 280 originala hästkrafter kör i princip jämt mot mig t,ex 0-100 km/h...sen lämnar jag den simpelt, skulle köra ifrån en utan att ens gasa fullt! 0-100 km/h är roligt, men väldigt ointressant för min del...0-100 km/h kan många bilar få en ruggigt bra tid på, bara man har mycket hk och lite vikt.
Känslan att ligga i 200-250 km/h och pressa på och ändå känna ögonen sugas in i bakhuvudet, det är priceless
260, mätt med gps mottagare ^^ 270 på bilmätaren =P men då svajjade det obehagligt mycket, original däck och allmänt sliten i all väghållning gör att jag inte våga mer men snart så, ska fan ta 300 *om de går villsäga*
körde i runt 240km/h med min gamla S60 T5.. insåg sen att jag inte var byggd för såna hastigheter så håller mig under 160km/h nuförtiden. Kul att köra fort ibland förvisso, men inte så smart direkt.