Jag tror på den teorin oxå, det behöver som sagt inte bero på en själv utan det finns hundra saker runt omkring.
/Benny
Alltså fyfan för sådana som dig. Så du menar bara för att man har skaffat barn så är livet slut ?. Vad fan gör det om man vill testa sin bil på en motorväg med viltstängsel, och ingen trafik å raksträcka ?. Visst finns riskt att man får punka m.m men förfan, man tar risker var ända jävla dag !! så fort du sätter dig i bilen tar du en risk. ungefär som ja skulle säga "hur fan kan du sätta dig i en bil när du har barn, det kan komma ett rattfyllo och knyckla ihop din bil inkl dig" BLÄÄÄ för dig din bittra människa
Jävligt bra skrivet!
Som sagt, vad är bäst? Vara rädd för livet eller leva livet???
Fyfan va meningslös tråd? Detta är ju förfan Wikipedia fakta? Om du är nyfiken på vad en t.ex. BMW 328 e36 toppas så är de väll bara att gå in på google o söka?
De som är intressant är väll hur mycket bilarna toppar med allt trim på och gärna skillnaden från original.
Men Käften nu... denna tråden är ju helt sabbad, Den var bra tills du Vettemannen hittade tråden och lyckades pajja den totalt! Det handlade om hur fort bilarna gick och inte om att det är dumt att ligga i 200 mitt i storstaden osv. som du tror att folk gör. Det finns ingenting som säger att alla som provat hur fort sina bilar går har testat det på en avstängt flygbana eller liknande så jag begriper inte varför du börjar gnälla om ansvar osv. Kan du Radera alla dina meningslösa inlägg nu och låta folk vara ifred här nu? /David
ja jag håller med till 200 %. jag gick in på denna tråden för jag tyckte det kunde vara kul att veta hur fort andras bilar går. men har inte hittat ett enda inlägg om detta än så länge. varför alltid förstöra allas trådar genom att skriva något som inte alls hör till den saken.
du Vettemannen, tror du inte att folk vet att det är riskabelt att köra i 200 ? eller 300? tror du att du är den enda som vet att det är farligt. men för helvette. skriv ner det du har att säga och läs det för dig själv. sluta sabba andras trådar. detta är inte första tråden du sabbar genom att vara någon "garaget-polis".
ja, jag va väll uppe i 220 iaf häromdagen med V70in, ja den är trimmad men nerställd under orginaleffekt pga att kopplingen är kass...
960in har jag väl nuddat 190mätarfart...
Ursäkta om jag låter moralisk men hur fan kan du hålla på att köra i dessa hastigheter när du är småbarnsförälder? Har du inte mer ansvar för ditt/dina barn?
/Benny
eller så sköter du ditt egna och slutar sabba tråden !
Ett sista inlägg i denna tråd. Från min sida var det inte meningen att trampa nån på tårna utan menade bara att Xoff som det handlade om skulle vara rädd om sig. Ber om ursäkt om det är några som har tagit illa vid sig. Jag har raderat alla mina inlägg i denna tråd.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ett sista inlägg i denna tråd. Från min sida var det inte meningen att trampa nån på tårna utan menade bara att Xoff som det handlade om skulle vara rädd om sig. Ber om ursäkt om det är några som har tagit illa vid sig. Jag har raderat alla mina inlägg i denna tråd.
/Benny
Om du nu är så orolig över att gasa så vafan äger du en Corvette för?
/Benny
Om du nu är så orolig över att gasa så vafan äger du en Corvette för?
Sälj möget o köp en Prius istället.
finns ju rödljus vid 50 och 70 vägar, går fint att axa upp till det ju
260 har jag för mig "min gamla" trans am toppade mer
9-5 2,3t 2002 gammal trafipax som väger 2000kg i reggbeviset. Automat med Aerobromsar stort T på bakluckan 185hk på pappret. 250+km/h går jämnt med 9-5 aero 2005 upp till 250 ser drog vi inte mer.
Gamla Saaben gjorde 260km/h sen ville den inte mer och påvisa detta genom att skjuta sitt topplock. Skylinen är väl oxå nånstans där gissar jag. Tror inte växellådan är drevad för mer än så om inte annat.