Jag skriver med orsak för att jag helt enkelt börjar tröttna på att hela tiden få ta emot skit om att vissa bilar ”kommer undan” reglerna. Det finns över 12000 bilar här på garaget, och om någon tror att jag och "redbull" har tid att dag ut och dag in surfa bland dessa för att se om någon eventuellt lagt upp en bild på sin gamla bil, eller kanske något annat som bryter mot reglerna så har ni fel!
Det finns en funktion på sidan som ska användas för att låta er besökare rapportera bilar eller bilder som bryter mot reglerna. Under varje bil finns en liten röd ikon man kan klicka på för att komma till ett formulär som man inte ens behöver fylla i för att rapportera. Skicka in formuläret och vi kommer att kontrollera bilen.
Om en bil ligger kvar, och den uppenbart bryter mot reglerna, så innebär det INTE att vi känner till bilen men väljer att låta den vara så (vissa verkar tro det).
Stör du dig på att det finns bilar som bryter mot reglerna, och ligger kvar när du själv fått din bil låst? Det är bara rapportera in dessa bilar också… du är inte hatad av oss, och vi har inte låst just DIN bil för att jävlas med dig.
Varför får man inte ha bilder på sålda bilar under sin bil?
Svaret är mycket enkelt: När du skapar en bil så skapar du just EN bil. Du väljer märke på bilen, årsmodell, och du skriver in ett modellnamn. Helt enkelt; EN bil. Den visas som EN bil i listorna, med mera... Att sen lägga upp en bild på en annan bil (kanske helt annat märke, modell, årsmodell osv) under bilen ter sig mycket ologiskt. Du skapar en BIL, och inte ett minigalleri för allt möjligt innehåll.... tänk på det.
Det var allt jag hade att säga för tillfället…
/Upprörd för att många inte tänker ett steg längre
Senast redigerat av chrizz (17 maj 2006)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."