Nu har det gått lite segt framåt med för mycket att göra så jag har inte hunnit vara i garaget särskillt mycket, men lite har jag hunnit med
Diffen före svetsning, Har tagit bort fjäderbrickorna bakom drivaxeldreven, och istället satt dubbla av dom skålade schims brickorna på dom andra 2 dreven, sen pressat isär dreven med kilar, allt för att få dreven så rakt som möjligt vid svetsning
Och här är diffen färdigsvetsad
Distans adaptrarna harvfärdiga som fixar camber problem och ger ställbar styrvinkel samt 2 olika inställningar om man vill ha paralell steer eller true ackeman. Alu plattan var bara en test för att se att allt stämde
Krängningshämmare inköpta, från höger turbons original 21mm / 960:s 23mm / 25mm både fram och bak Pulverlackade och klara
Koni dämparna kortade ganska ordentligt, både kolvstången och dämparkroppen
Botten på coliovers avkapade och igensvetsade
Färdiga coilovers, nu ska dom bara ytbehandlas med elförzinkning