Jiimpa skrev:Jag är på. osäker på om jag tar egen bil dock...
Biiaatchen skrev:Min bil stannar på kvällen å..
Biiaatchen skrev:Va händer här då?? några mer planer??? snart dags ju;)
Effektiv skrev:Biiaatchen skrev:Va händer här då?? några mer planer??? snart dags ju;)planerna är att du ska fixa nån som kör min bil
Biiaatchen skrev:Effektiv skrev:Biiaatchen skrev:Va händer här då?? några mer planer??? snart dags ju;)planerna är att du ska fixa nån som kör min bil Haha glöm de.. de får du att fixa sj, inte fan skulle du fixa chaufför te min bil
Effektiv skrev:Biiaatchen skrev:Effektiv skrev:planerna är att du ska fixa nån som kör min bil Haha glöm de.. de får du att fixa sj, inte fan skulle du fixa chaufför te min bil hade du frågat så hade ja gjort de
Biiaatchen skrev:Effektiv skrev:planerna är att du ska fixa nån som kör min bil Haha glöm de.. de får du att fixa sj, inte fan skulle du fixa chaufför te min bil
Effektiv skrev:planerna är att du ska fixa nån som kör min bil
Biiaatchen skrev:Effektiv skrev:Biiaatchen skrev:Haha glöm de.. de får du att fixa sj, inte fan skulle du fixa chaufför te min bil hade du frågat så hade ja gjort de Haha sikkert!!
Effektiv skrev:Biiaatchen skrev:Haha glöm de.. de får du att fixa sj, inte fan skulle du fixa chaufför te min bil hade du frågat så hade ja gjort de
Biiaatchen skrev:Haha glöm de.. de får du att fixa sj, inte fan skulle du fixa chaufför te min bil
Effektiv skrev:ca 2 veckor kvar nu folket
Effektiv skrev:jaa får se om man hinner klart
Effektiv skrev:hehe okey fick mitt sista lackat i tisdags montering på g snart