Hallå alla galna bilbyggare. Va väl dags att dra igång ett litet projekt över vintern.
Nissan Skyline GTR 96a.
De finns inte mycket med detta bygge som är bestämt i förtid utan idéer kommer under tiden man bygger och därför kommer denna tråd inte uppdateras varje dag.
Har tjuvstartat lite innan jag skapa denna tråd så här kommer lite bilder.
Som jag skrev i början så kommer man på nya saker hela tiden, en är att de kommer bli omlackering på bilen i vinter. Svart candy. En special blandad färg som jag vet finns på en bil vad jag vet om. så de blir mest bilder på detta som kommer att komma börja idag med att plocka ner detaljer inför lack.
Skall du lacka den på insidan också? Bakom paneler behövs väl inte? mvh
Ne de ska jag inte men lossa för att komma åt alla skarvar med listerna. panelerna back kommer ivägen lite för skarven vid dörren så lossa på dom av den anledningen.
Härligt med en tråd nu Zeth! Hoppas bara du hinner i tid nu och att allt flyter på Ska bli jävla kul att se hur det blir sen till sommaren Lycka till med bilen nu så ses vi när ja e i fla nästa gång
Härligt med en tråd nu Zeth! Hoppas bara du hinner i tid nu och att allt flyter på Ska bli jävla kul att se hur det blir sen till sommaren Lycka till med bilen nu så ses vi när ja e i fla nästa gång
Ja de blir spännande även för mig. då bilen ska lackas och sponsen börjar rulla in så e de helt okej får hoppas på de bästa iaf.
Panelen äre nästan klart, bara lite små puts kvar på den, blev ändå ganska nöjd, första gången man arbetar i de matrealet. Slutresultat kommer efter lackering och monteringen.