2774
Sök

Getaway in Stockholm X

?
1 038 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
Japp då va de dax för NR 10  big_smile

http://www.youtube.com/watch?v=fdqcOPLlFoE

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
9 december 2009
gött mos

No Shame Racing Crew

Forummoderator
10 576 Inlägg
9 december 2009
Måste blivit något fel när de laddat upp teasern på youtube, för inte har de väl filmat allt med en två år gammal mobiltelefon? tänker på kvaliteten över lag, nån slags tonad ring runt filmen samt kass ljudkvalitet.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
9 december 2009
Extramaterialet verka bra iaf smile

263 Inlägg
9 december 2009
Grymt att leka me snuten me en Gallardo o en 911 Turbo? Så mäktigt när gallardon spottar lågor mellan växlingarna.. Måste va mycke balls av de här grabbarna att köra runt så i stan me lyxbilar värda miljoner hahaha

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -

831 Inlägg
9 december 2009
Tror knappast youtube tillåter högre bitrate på dom filmer som ligger uppe. Vad kan det vara max 128kbit. Tvilar starkt på att det är det i filmen när den släpps.

132 Inlägg
9 december 2009
Vingen var ju ingen höjdare på lambon precis.

214 Inlägg
9 december 2009
Snooze skrev:
Vingen var ju ingen höjdare på lambon precis.

Nej, men den gör nog sitt till i högre farter.
Verkar vara en hel del bilder från massa events och dragrace. Är inte så värst hemma på GIS men brukade inte dom bara busköra på stockholms gator? Är det första gången det är med filmer från typ en "en dag på strippen" osv eller brukar det vara så i GIS filmerna?
Senast redigerat av blixtn (9 december 2009)

4 554 Inlägg
9 december 2009
bara jag som tycker de börjar bli tjötigt med alla dessa ?

5 198 Inlägg
9 december 2009
loudness skrev:

Vad är det som är kul med dom filmera ? Nån dåre som bara väntar på att köra ihjäl sej ?

49 Inlägg
9 december 2009
blixtn skrev:
Är inte så värst hemma på GIS men brukade inte dom bara busköra på stockholms gator? Är det första gången det är med filmer från typ en "en dag på strippen" osv eller brukar det vara så i GIS filmerna?

jodå dom brukar ha något som heter Rapport 200X (2007,2008 etc.) eller något liknande dom senaste 3-4 filmerna om ja inte minns fel?, brukar vara lite blandade event o klipp, e nästan det roligaste att se på tongue

Gamlingen skrev:
Vad är det som är kul med dom filmera ? Nån dåre som bara väntar på att köra ihjäl sej ?

någon måste ju hålla poliserna i form wink dåre o dåre, lite våghalsigt kanske men dom verkar ha koll på läget.
tror inte heller att dom väntar på att köra ihjäl sig, tror mer dom gör det för skojs skull o dom har ju överlevt i 10 filmer nu så köra bil kan dom iaf wink

tycker det e rätt kul att dom fortfarande vågar hålla på, lär se denna me när den kommer ^^

//Ugge
Senast redigerat av _Ugge_ (9 december 2009)

251 Inlägg
9 december 2009
De senaste filmerna (typ sen 3:e filmen) har verkligen inte vart någon höjdare. Men med lambon i filmen så kan man iaf njuta av motorljudet.
Ang ljudet så kan jag nästan tycka att det är bra. Tycker man får mer fartkänsla då än om man allt skulle ha varit knäpptyst runt omkring, så bruset stör jag mig inte på. Däremot hade jag mer än gärna sett lite bättre bildkvalitét.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

5 089 Inlägg
9 december 2009
Ja denna verkar ju nästan lovande, för en gång skull:) Inte för jag tänker köpa den men:P

\Lindgren

177 Inlägg
9 december 2009
Lite för mycket musik och för lite motorljud men kanske bara är så i detta klippet....

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

Ointresserad.
936 Inlägg
9 december 2009
Öööh? Det mesta av rapporten består ju av videoklipp som andra spelat in... Alms audi s2:a till exempel...

nej, vilket skit.

Teabag appreciation club.

?
1 038 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
Snitch skrev:
Öööh? Det mesta av rapporten består ju av videoklipp som andra spelat in... Alms audi s2:a till exempel...

nej, vilket skit.

Smart och genomtänkt inlägg lol

Klart att dem tar med bidrag från andra filmare, hur många skulle köpa filmen enbart för Getawayet roll

Hur är det med alla andra bilfilmer som finns, förutom FF filmerna, 2fast 4 hollywood, Mischife, Hype streetracing för att inte tala om Gumball med mera, jo en satans massa ihopklipp från en massa olika filmare.

Ibland är det faktiskt klokt att tänka efter före.

Mvh Danne

482 Inlägg
9 december 2009
loudness skrev:

Nej... roll

Jodå... Så är det serru!

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
9 december 2009
jag kommer uttala mig efter jag sett hela filmen
teamat på GIS 2 gillar jag. 2 trimmade bilar (om dem nu var trimmade?)
istället för de här senaste rena sportbilarna.

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

?
1 038 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
kwansa skrev:
jag kommer uttala mig efter jag sett hela filmen
teamat på GIS 2 gillar jag. 2 trimmade bilar (om dem nu var trimmade?)
istället för de här senaste rena sportbilarna.

Nä, en cossie och en supra gör runt 300km/h orginal lol

Mvh Danne

Sök