Jag kan ju säga så här att hoppas ni får en trevlig träff.. Jag satsar fullt ut på min då det är ett projektarbete sombetygsätts detta så jag är bara glad om denna med blir lyckad
Så ni kommer tappa rejält mycket japanare om ni kör samma dag som Wangan. För blir nog en del som ska dit verkar det som...
Ingen större skada skedd om det inte kommer några japanbilar Då blir det ju desto mer fokus på dom riktiga bilarna som alltid kommer i skymundan när det är bullriga supror och annat skräp ivägen Tror iaf det blir kanonbra bara vädret blir varmt å gott
Aldin nu ska du inte vara för kaxig Alla har vi riktiga bilar om det så blir en japs eller en ryss.. Jag tycker alla bilar är lika värda. Huvudsaken är att man tycker om SIN bil sen ska man intre tragga ner på andra !
Detta kommer bli en bra träff det hoppas jag på. Bilsport kommer som vanligt.. Sen kommer det väl bli en del andra biltidningar med.. Då det kommer en hel del jänk på denna så kommer nog Classic också
Så ni kommer tappa rejält mycket japanare om ni kör samma dag som Wangan. För blir nog en del som ska dit verkar det som...
Ingen större skada skedd om det inte kommer några japanbilar Då blir det ju desto mer fokus på dom riktiga bilarna som alltid kommer i skymundan när det är bullriga supror och annat skräp ivägen Tror iaf det blir kanonbra bara vädret blir varmt å gott
You´re just jealous because we bring the show
"Då blir det ju desto mer fokus på dom riktiga bilarna som alltid kommer i skymundan"