Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
I östra karup utanför Båstad, precis intill motorvägen finns stora områden och rejäla obevakade parkeringar. Den nya anläggningen CarWash har precis öppnat där också.
Just där- ser jag gärna att man träffas. intresse?
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
När ni pratar om att "leka" lite i snön, så menar ni nog inte med pulka, bobb och stjärtlapp ... utan ngt annat
Farbror blå gillar inte detta, de är riktigt heta i Malmö...en del som blivit duktigt utskällda av dem.. De åker runt i sina civila kärror och kollar ... Bara så ni vet
Kör hårt !
jag är en av dem som blev utskälld på jägersro frågade även om dem kunde drifta lite så att jag kunde lägga ut det på youtube men det gick dem inte heller med på ,fick heller inte spärra av parkeringen
har träffen varit redan eller den är bara på gång för annars är jag gärna på kan säkert dra med lite forda folk med bilar som har drivningen på rätt del av bilen om man säger så hehehe
Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
har träffen varit redan eller den är bara på gång för annars är jag gärna på kan säkert dra med lite forda folk med bilar som har drivningen på rätt del av bilen om man säger så hehehe
det har inte varit någon träff ännu men där e ju ingen snö kvar heller, fast går ju att ha kul utan snö med sålänge de e rwd
När ni pratar om att "leka" lite i snön, så menar ni nog inte med pulka, bobb och stjärtlapp ... utan ngt annat
Farbror blå gillar inte detta, de är riktigt heta i Malmö...en del som blivit duktigt utskällda av dem.. De åker runt i sina civila kärror och kollar ... Bara så ni vet
Kör hårt !
det är bara du som är kass, vi andra får leka ifred
Tänkte bara säga att jag har ordnat igång en träff i Klippan ikväll så är ni sugna på att träffa lite folk så kommer jag och några till infinna oss på kvantums parkering i klippan vid åtta tiden ikväll. För vägbeskrivning ring 0700383831.
MVH Jocke.
Ja då har vi haft första träffen. jag blev lite besviken eftersom att av det personer som sa att dom skulle komma ikväll så kom två..... men men de är inget att göra åt....vi ska i alla fall inte ge upp hoppet så vi tänkte samma tid då 20.00 fast nästa fredag (2010.01.08) fast vi tänkte att vi skulle först samlas på kvantum och sen köra vidare till en rast plats på väg 21 där vi tänkte grilla. Så var och en tar med sig det dom vill grilla lika så med dricka. så står vi för virke att tända på Så ni som verkligen är intresserade skriv på tråden eller direkt till mig så jag vet att intresset finns där. MVH Joakim Nilsson.