Har iofs ingen egen bil än men det kommer Men skulle ALDRIG nånsin få för mig och lägga en enda krona på bil ljud, jag e trött på disco bilar som låter asbra men sen ser bilen ut som skräp.. dyrare anläggning än bilen ;P nejtack!
Men kan ju då i mitt försvar säga att jag älskar time-attack bilar och en bil ska användas och då användas hårt och som nån annan sa, banbil med ljud? nej tack lättat is the shit,in med bur och andra stolar samt 4p bälte och trimmad motor e mycket mysigare och lyssna på
Klart det ska spela hyfsat iaf. Men det här med att mata in så mycket man kan i en skabbig bil och spela så allt på utsidan skakar är ju bara dumt... Visserligen ska jag i med min lilla 10" sub i bilen snart, men det lär inte skallra sönder bilen iaf.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Har iofs ingen egen bil än men det kommer Men skulle ALDRIG nånsin få för mig och lägga en enda krona på bil ljud, jag e trött på disco bilar som låter asbra men sen ser bilen ut som skräp.. dyrare anläggning än bilen ;P nejtack!
Men kan ju då i mitt försvar säga att jag älskar time-attack bilar och en bil ska användas och då användas hårt och som nån annan sa, banbil med ljud? nej tack lättat is the shit,in med bur och andra stolar samt 4p bälte och trimmad motor e mycket mysigare och lyssna på
Jag skulle bara köpa en antenn på BRL, tyvärr hade de en bra försäljare som gjorde mig intresserad av billjud och fick mig punga upp avsevärt mer än vad jag ville från början. Men jag är heelt klart nöjd!
Bra ljud i en bil är a och o.
Men att köra runt med stereo över bilens värde känns lite småskumt.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Jag skulle bara köpa en antenn på BRL, tyvärr hade de en bra försäljare som gjorde mig intresserad av billjud och fick mig punga upp avsevärt mer än vad jag ville från början. Men jag är heelt klart nöjd!
att köra runt me stereo som e värt mer än bilen e ju en självklarthet
tror aldrig ja har haft tvärtom.
Örjan det e du ju Blir inte vidare förvånad, sen har du ju faktiskt en fet bil med Men menade inte och trampa på nån nu, bra alla tycker olika.. 1+ för mångfalden iaf inom bilhobbyn!
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
tror aldrig ja har haft tvärtom.
Skulle aldrig tänka mig att lägga ner mer pengar i billjud än vad bilen är värd men båtfan går bra att plöja ner mer i hehehehehe
Jag tycker det är viktigt! Vill kunna dra på utan att det låter förjävligt.. men grejen är just att jag varken har kunskap eller pengar till det .. Men försöker lära mig så gott jag kan nu
Första bilen: 20 000:- Värdet på stereon i den bilen: 60 000:-
Senaste bilen där är stereon värd 7-8 gånger så mycket som bilen kostade.
Första bilen : 106K Stereon: 25K
Andra bilen: Gratis Stereon : 15K
Tredje bilen: 1.5K Stereo: 5K
Fjärde bilen: 2.4K Stereo: Just nu 21K (lägger vi ihop det jag bytt ut ligger jag runt 35-40K nu)
Ljudet viktigt? Nää.......jag tror inte det.
Lägger man ihop allt jag TOTALT har lagt ut under åren hade jag haft råd med en Alpine F#1, Ventisteg och Utopiahögtalare idag, frutsatt att jag sparat pengarna istället då :S
Lägger man ihop allt jag TOTALT har lagt ut under åren hade jag haft råd med en Alpine F#1, Ventisteg och Utopiahögtalare idag, frutsatt att jag sparat pengarna istället då :S
Ja det hade man haft pengar till FLERA GÅNGER OM, om man ist. hade sparat allt man lagt ut. Men så är det just det med att spara allt...det är inte lika lätt som det är att stava till