Tjusiga kablar må jag säga. Han som yxat dom må vara ett proffs skulle jag tippa starkt på
///J
proffs och proffs glad amatör skulle jag kalla det hehe hade det vart ett proffs hade ju kabel skorna suttit på haha
hahaha, vad jag har hört så sprutade hydraloljan ur hydraltången man pressar skorna med, rakarns otur men även proffs kan ju ha otur har vi ju fått bevisat
ja tyvärr så händer det inte så mycket just nu bara sånt där små fix innan elmia. Kommer nog en liten bild update ikväll för vi ska göra det sista idag....
Sponsorer 2013:BRL.sel B2 audiolDefa.comlMastervolt l
Ser att du e tok laddad nu... Blir fint som bara den. Bra resultat du lyckades med också. Nu e det bara att ladda batterierna så ska du se att det blir nån dB till
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Ser att du e tok laddad nu... Blir fint som bara den. Bra resultat du lyckades med också. Nu e det bara att ladda batterierna så ska du se att det blir nån dB till
optimist!!!!!! nån db till jo tack du, kan du trolla??
Hej världen!! Nu har man kommit hem efter en hektisk helg nere i jönköping på Elmia mässan Mycket tävlande har det varit många högt spelande bilar. Själv lyckades man skrapa ihop 4st 1:a priser Espl Master Unlimited och ett första pris i Bassrace 139,9 och en andra plats i bassrace 139,9 och 2st tredje platser i Dbdrag Superstreet med 153,1db. Sen blev jag även utsedd till King of bassrace och King of ESPL Jag har haft en grymt rolig och händelse rik helg men inget gick sönder så det va skönt. Lägger upp några bilder med:
Team Tröjorna :-)
spelning i full gång
provmätning av woodmans bil
Ett världsrekord sattes även nere på Elmia i superstreet säger bara stort grattis
dekaltrimmad :-)
Pokal trimmad
Ryggen på en Woodman O mig
Bonus bild :-P
Kan fan inte säga annat än super duper GRATTIS killen riktigt bra jobbat ....ser ut som herr jansson har nått riktigt stooooort på g ...risken finns att de blir ett gäng bucklor i sommar PÖSSS
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension