hahaha du het då måste du vart i solen förlänge isf sen ska ni åka så där långt lägg ur hand-bromsen så gåre inte såååå sakta
Ja ibland kan även jag vara lite väl het på volymen äääh vad då handbromsen? vi hade ju semester så då kan man ju ta det lugnt, vi skulle ju inte som er med att försöka köra så många mil som möjligt på ett dygn
Sponsorer 2013:BRL.sel B2 audiolDefa.comlMastervolt l
Riktigt dåligt hjul lager som inte hade hunnit bli fixat pågrund av andra saker. Plus att man får med sig lite mer saker om man åker trailer men detta va nog enda gången till Mantorp och vallåkra körs den nog
En liten update i alla fall. Håller just nu på med testning av nya stegen men kan tyvärr för tillfället endast prova 2st åt gången. För jag har inte 70m2 kabel så det räcker till alla. Och tyvärr blir det inga mät värden än för jag har lite spöken i lågnivå kablarna så jag vågar inte maxa ännu. Blir till att beställa nya såna... Men äntligen har jag kopplat in podiumet och håller på att prova ut det.
Tomt!!
Gammalt VS Nytt
Nån som beställt kabel sallad???
Määäään jag vill inte vänta... Jag vill se en dunder BUUURP
Du den Koppar-dressingen låter mumma.. Mycke fibrer i
Nackdelen me koppar-dressing e jue att om de e möcke fibrer i den ..så blire jue många toa-besök WARNING gå ej på huse när de åskar ifall blixten slår ner i arslet ja just... ser bra ut kommer inte följas
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Määäään jag vill inte vänta... Jag vill se en dunder BUUURP
Du den Koppar-dressingen låter mumma.. Mycke fibrer i
Nackdelen me koppar-dressing e jue att om de e möcke fibrer i den ..så blire jue många toa-besök WARNING gå ej på huse när de åskar ifall blixten slår ner i arslet ja just... ser bra ut kommer inte följas
nu har farbror vaknat med satt bara och vänta på nåt sånt där från dig.... man vet ju liksom att dig kan man lita på