Jävlar va nice!! lite till så är du ju tillbaka på noll iaf
ja precis plus att jag är påväg ner i avstämning med, peakar nu 52 när jag spelade som högst peakade jag 57 så skulle jag gå upp dit igen så tar jag nog det gamla resultatet.
Sponsorer 2013:BRL.sel B2 audiolDefa.comlMastervolt l
Så dag ett avklarad nere på Mantorp och det blev 3st första platser trots en jäkla massa strul med stegen. Men ny dag imorgon och nya chanser att testa på
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Så nu är det väldigt kort tid kvar till SM och imorgon drar jag igång med att färdig ställa bilen inför det finns mycket att göra men det gör inget... Hoppas bara den sista lilla detaljen hinner komma hem ett par dagar före så man kan testa lite innan.
Bjuder på en liten bild från helgens utställning:
hehe också är det grabben din som knäppt bilden också eller? hojta till om du ska ha nå hjälp så svänger jag ut:P jobbar imorrn. men tror det bara är förmiddag imorrn;)
It´s not how you look standing by your car. It´s how you race it
hehe också är det grabben din som knäppt bilden också eller? hojta till om du ska ha nå hjälp så svänger jag ut:P jobbar imorrn. men tror det bara är förmiddag imorrn;)
ja han ska ju göra nåt han med när han är med på utställningar japp jag hör av mig... imorgon runt nio drar jag ut till farsan och svetsar lite men då jobbar ju du.