Jo då nu rullar Lill-Gerda hem igen med en andra plats i espl och king of espl och king of dbdrag of the year Så nu på tisdag börjar vi att testa med fr12 basar istället och se lite Skillnader mellan dom och 1214 det är ju snart ny säsong
Sponsorer 2013:BRL.sel B2 audiolDefa.comlMastervolt l
Bra jobbat kul å se bilen irl. Ska bli spännande att se hur du spelar med fr basarna, vi spelade 140 db med tre stycken i slutna lådor idag i vallåkra. Felbyggt och lite klantigt byggt.. Ska själv bygga med dem tänkte jag.
GRATTIS KILLEN eldande-micken den evige 2an skämt åsido riktigt bra jobbat iaf... har kostat många timmar i garaget att komma hit ida hur blire nurå .. ska herrn fara på EM å lr men ja tror att de va biten kabel-strumpa från mig som gjorde att de ha gått så bra i år för dig
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
GRATTIS KILLEN eldande-micken den evige 2an skämt åsido riktigt bra jobbat iaf... har kostat många timmar i garaget att komma hit ida hur blire nurå .. ska herrn fara på EM å lr men ja tror att de va biten kabel-strumpa från mig som gjorde att de ha gått så bra i år för dig
Ja vi ska kolla lite på en del saker och sen bestämma om det blir EM för det går ju inte att åka dit om man bara eldar saker men den detaljen ska nog snart vara löst ska du se
Bra jobbat kul å se bilen irl. Ska bli spännande att se hur du spelar med fr basarna, vi spelade 140 db med tre stycken i slutna lådor idag i vallåkra. Felbyggt och lite klantigt byggt.. Ska själv bygga med dem tänkte jag.
Kul att du kom fram och prata lite med Ja jag har ju provat spelat lite med såna basar förr med gott resultat så vi ska se om det kan gå att slipa lite på det
Ja då va det ett bra tag sen det blev nå updaterat här..... men jag har inte tagit det lugnt ska ni veta Det har kommit in 4st MDS FR12w basar i stället som håller på att testas just nu så jag återkommer med lite värden när vi mätt lite mer...... jaja skickar upp lite blandade bilder....
Nya basar på plats
Blivit några pokaler under 2010 i alla fall
Haha ja och i tidningen fick man vara med (och nej Putte det va inte jag som ringde och tjata på dem:P)
Och igår 28//8 på Gasklockorna anordnade vi en lite ljudtävling. tack till alla som ställde upp och hjälpte till samt till alla 16 deltagare.
Jag kunde inte hålla mig när jag såg dom vet inte riktigt vad jag ska med dom till men dom är ju fin att titta på om inte annat Så nu har man 2st GZ Plutonium limited edition 12" nån som har nå bra förslag på vad man ska hita på med dem?
Fyfan va snygga och brutala dom nya basarna är! Synd dock att du dissar DS1214 basarna är kär i dom! Kör med en sådan i min bil å tycker den är så jävla brutal!