Idag var jag i väg o köpte mig lite bonocell, började med att bygga en ram som ska vara som stöd medans jag formar allt:
Sen började jag med att skruva fast dom på ena sidan men hade inget bra att sätta fast dom så fick bara hänga dit dom med skruv till ja fixat nått bra att limma ihop dom med:
Kommer inte bli riktigt lika låg utan gjorde den lite för lång som man har lite att forma med, tänkte lägga runt 3 lager med 20mm skivor :
Sen funderar jag på om man ska ha kvar gälarna, för ska nämligen flytta in kanten på framskärmen mot dörren då denna modellen av breddning ska gå en bit utanför men vill ha lite mer avfasad kant i stället så vad tycker ni gälar eller inte?
Eftersom jag bygger om så mkt så blir det en hel del grubblande och funderande för att få allt att gå ihop men nu är riktlinjerna satt för bak i alla fall efter att ha sett denna över porriga bakdelen på en Infiniti g35
Finns lite för lite delar att köpa till dom i sverige men ska nog hitta på nått
Eftersom jag bygger om så mkt så blir det en hel del grubblande och funderande för att få allt att gå ihop men nu är riktlinjerna satt för bak i alla fall efter att ha sett denna över porriga bakdelen på en Infiniti g35