är inte det den som sitter i kupén ???? under nere vid pedalstället ???
tror det stämmer, efter vad jag kan se så är det den gamla kontakten som användes till consult 2, alltså kontakten som användes innan obd-2 blev standarden. fanns på en del äldre micror o liknande om jag inte missminner mig också... rätta mig om jag har fel någon
förövrigt, riktigt snyggt jobbat med bilen, trådskaparen
är inte det den som sitter i kupén ???? under nere vid pedalstället ???
tror det stämmer, efter vad jag kan se så är det den gamla kontakten som användes till consult 2, alltså kontakten som användes innan obd-2 blev standarden. fanns på en del äldre micror o liknande om jag inte missminner mig också... rätta mig om jag har fel någon
förövrigt, riktigt snyggt jobbat med bilen, trådskaparen
Tack så Jätte mycket att du gillar bygget.
Ja jag ska leta reda på en sån kabel för jag behöver det till nistunet så vi kan kolla så allt funkar o får signaler.
är det själva kontakten som skall sitta i bilen som du är ute efter eller är det en kontakt somb du kan koppla in nistunet eller vad det hette med?, om det är själva den kontakten som sitter i bilen så kanske jag kan få tag i en.
är det själva kontakten som skall sitta i bilen som du är ute efter eller är det en kontakt somb du kan koppla in nistunet eller vad det hette med?, om det är själva den kontakten som sitter i bilen så kanske jag kan få tag i en.
Det är den som sitter i bilen som jag ska ha.
Jag skulle bli så glad om du hade en sån kontakte till mig.
Ja sakta men säkert rör det sig framåt. nu är det lite nya slangar o klammer på plats.
Jag va o beställde ett optima batt idag efter jobbet o lasse på (Tegnaby bildemontering) ska bara ha 1600kr:eek: kalas tycker jag.
Imorgon ska vi göra klart mina tryckrör sen är det inte mycket kvar här under huven o göra.
Jo föresten är det NÅN som har en org kylarfläkt till en s14 liggandes? Det är ju festen för en sån fläkt på min alu kylare som syns på bilderna. PM:a gärna isåfall eller skrik till här på tråden så skulle jag bli Jätte glad:)