Kopplade in min bredbandslambdan o startade bilen idag o den vandrar mellan 14.1-14.9AFR o det är redigt bra. När jag kopplade in org igen så hoppade mätaren ner till 19-20AFR o det är magert o står o hoppar o hostar så nu så går den jämt o mjukt. Så imorgon åker jag in o bes o jag tror mitt lambda blir lite bättre än sist (1.38)
inga kommentarer om motorn????? två tummar upp från mig i allafall
Tack så mycket. o det roliga är ju att bilen går helt sjukt bra med denna motorn.
O jag är SÅ glad att ni ger mig såna här kommentarer o jag lovar att det kommer mer i vinter för då ska det fixas med bromsar o coilovers ska på o mycket mer:P
Alltså att folk gör sånt är så sorgligt, när man lagt sin själ i att göra något sen bara förstör dom... Lider med dig.. Fast tur att det inte var något allvarligare dom hittade på än att kasta ägg iaf.
Alltså att folk gör sånt är så sorgligt, när man lagt sin själ i att göra något sen bara förstör dom... Lider med dig.. Fast tur att det inte var något allvarligare dom hittade på än att kasta ägg iaf.
Ja men det va ju tur att det inte va nån som hade gått förbi med en nyckel o repat hela bilen.
Men men det är bara o hoppas att det inte händer mer nu.