Någon som vet var man kan få tag på en rörnotch? som man kan ställa in önskad vinkel på kapningen.
det ser ut som ett skruvstycke man fäster röret i och har en justerbar del (ca 50-60 graders justeringsmöjlighet) som håller en axel med en hålsåg på som kapar röret med en radie.
har letat massor på nätet men har inte hittat ett skit här i sverige. har sökt på massa olika tänkbara termer men har inte hittat nåt alls. finns ett par företag i USA som säljer sånna, men som vanligt när det handlar om racing vill dom alltid ha onödigt mycket betalt plus att det tillkommer en del i frakt och tull på detta. det skulle va skönt att slippa tillverka en egen om det nu finns att köpa i sverige.
har letat massor på nätet men har inte hittat ett skit här i sverige. har sökt på massa olika tänkbara termer men har inte hittat nåt alls. finns ett par företag i USA som säljer sånna, men som vanligt när det handlar om racing vill dom alltid ha onödigt mycket betalt plus att det tillkommer en del i frakt och tull på detta. det skulle va skönt att slippa tillverka en egen om det nu finns att köpa i sverige. mvh
Hittade en svensk firma när jag sökte på rörnotch på google.
har letat massor på nätet men har inte hittat ett skit här i sverige. har sökt på massa olika tänkbara termer men har inte hittat nåt alls. finns ett par företag i USA som säljer sånna, men som vanligt när det handlar om racing vill dom alltid ha onödigt mycket betalt plus att det tillkommer en del i frakt och tull på detta. det skulle va skönt att slippa tillverka en egen om det nu finns att köpa i sverige. mvh
Hittade en svensk firma när jag sökte på rörnotch på google.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-