Framsystem, ca 4.000:- Steg, ca 4.500:- Bas, ca 1.500:-
Sen tillkommer kostnader för kablage och monteringsgrejor.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
Alldeles för dyr bas för ett sådant billigt steg tycker jag. Hellre 5000 på steget och en bas för 1000 än ovanstående fördelning...
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
ja steg är oftast dyrare än bas om du köper av ett seriöst märke som inte sitter å funderar på vilka nuffror som låter coolt.. Tex min anläggning har en 18" som behöver 2 steg som kostar vardera lika mycket som basen Kolla runt på lite olika stereo sidor å leta paket.. tex dbakuten,nardik finns en massa olika sidor
En billig bas för 1.000-1.500 låter hur bra som helst om den kan drivas med kontroll av ett bra steg. En bas för ca 3.000 låter SÄMRE än den billiga om steget är för klent. För basar betyder kraft och kontroll allt.
Köp Zachry BX-P12" från ljudia.se .. Jag själv har en sådan i min bil, kan inte mer än säga att nackhåret reser sig när du drar på ! de säger väl allt Kör också med ett steg från nardik.se kallat macAudio mono ..