4183
Sök

Länkar till hot rod å jänke tillbehör

387 Inlägg
27 december 2009
Trådstartare
hej

undra iom någon kunde nämna någar sidor som säljer tilbehör till jänke bilar wink

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
Meister
6 763 Inlägg
27 december 2009
Summitracing.com. Tror inte att de skickar till Sverige men om du ringer till Gotrading så tar de hem grejorna åt dig från summit. Funkade kanon för mig

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
27 december 2009
camaro67 skrev:
Summitracing.com. Tror inte att de skickar till Sverige men om du ringer till Gotrading så tar de hem grejorna åt dig från summit. Funkade kanon för mig

Gör dom visst. Superb service, mejla dina frågor och svar kommer inom tre dagar. Dom erbjuder 6-8 olika fraktalternativ, är helt klockrena med frakt till Sverige och kan verkligen rekomendera dom när det gäller dyrprylar som hi perf. delar, fälgar osv.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

62 Inlägg
28 december 2009
hotrodder skrev:
camaro67 skrev:

Gör dom visst. Superb service, mejla dina frågor och svar kommer inom tre dagar. Dom erbjuder 6-8 olika fraktalternativ, är helt klockrena med frakt till Sverige och kan verkligen rekomendera dom när det gäller dyrprylar som hi perf. delar, fälgar osv.

X2 på den!

Meister
6 763 Inlägg
28 december 2009
frantzen skrev:
hotrodder skrev:
camaro67 skrev:

X2 på den!

Där ser man. Men jag tror att de lönar sig att göra så om man ska ta hem en motorhuv som jag gjorde

Sök