Jag vill bara tillägga att den där masen har inte kört min bil någonsin, och han har verkligen inte sagt nå till mig angående den bilen förut. Skulle jag vetat om lamdan varit dålig hade jag bytt den. Smuttskastning gillar jag inte.
Nu är det så att jag verkligen inte vill förstöra tråden vad jag har gjort eller sagt. Men när vi var på garage träff i Bollnäs sa jag åt dej om lambdan men du neka och sa att det var något med tändning att göra då ! Men hur som helst.
Dåligt minne jag körde din bil en gång ifrån statoil och vidare in te stan Men som sagt jag gillar denna S2 riktig mkt !
Nu är det så att jag verkligen inte vill förstöra tråden vad jag har gjort eller sagt. Men när vi var på garage träff i Bollnäs sa jag åt dej om lambdan men du neka och sa att det var något med tändning att göra då ! Men hur som helst.
Dåligt minne jag körde din bil en gång ifrån statoil och vidare in te stan Men som sagt jag gillar denna S2 riktig mkt !
Masen bättre du skriver till dekan I pm i stället för skriva massa här på mäkis fina tråd:P Hur som är bilen fin som tusan iallafall. ska du göra något mer med bilen nu mäki eller är du nöjd? jag tycker själv den e så perfekt den kan bli
Har inte så farligt mycket att bjuda på, har varit lite byte av bultar osv, alltså inge stora saker, sen detta.
Stuckit isär min bränsletrycksregulator för att bygga om den till ställbar. I standard utförande är det en bosh regulator som flödar 4 bar.
Har även köpt en Bränsletrycksmätare på 0-6bar av TG-Racing. Ska även låna en bredbandslambda när det blir dags att laborera med bränsletrycket i hopp om att få bilen att gå rent.