4206
Sök

Ny "bränslesparar" pryl för svensson.

12 086 Inlägg
29 december 2009
Jag tror det sitter en liten kärnreaktor i den där som gör om generatorn till en elmotor och på så vis får motorn jobba mindre och drar mindre soppa big_smile
Senast redigerat av JapMax (29 december 2009)

Fisketokig
2 997 Inlägg
30 december 2009
Köpte förgrenare till cigguttaget så jag fick plats för 4st och minskade således förbrukningen med 98%.

Stereon går jämnare, stolvärmaren reagerar snabbare och jag har ju inte tankat sen sist.

Överväger en 5:e modul men vet dock inte hur jag ska ta tillvara på all bensin som motorn skulle börja generera.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Must be the Ganja
68 Inlägg
30 december 2009
Martin 9-3 skrev:
Köpte förgrenare till cigguttaget så jag fick plats för 4st och minskade således förbrukningen med 98%.

Stereon går jämnare, stolvärmaren reagerar snabbare och jag har ju inte tankat sen sist.

Överväger en 5:e modul men vet dock inte hur jag ska ta tillvara på all bensin som motorn skulle börja generera.

HAHAHAH big_smile

...has left the building...
4 474 Inlägg
30 december 2009
Martin 9-3: Smart!!!! Men den kan aldrig börja generera bensin dessvärre..Jag tänker montera ytterligare 5 i min bil, så min bränsleförbrukning kommer sjunka totalt med ca 73%!!! Är det nån som tänkt på o tipsa alla världens regeringar? Jag menar klimatmålen om dramtiskt sänkta utsläpp kommer lösas av denna fantastiska pryl!

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

43 Inlägg
30 december 2009
fungerar den på diesel tro? big_smile

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
30 december 2009
Funkar ju bara till bilar med motorer över 2000cc... Ser ju ut som att dom har limmat ihop en glödlampa och en ciggtändare.

http://www.neosocket.com/

3 627 Inlägg
30 december 2009
master_- skrev:
"detta är en stor säljare i usa och kina"

Haha tur att vi inte är lika tröga som dom då:lol:

Precis, iaf när det gäller amerikanerna .. fan dem går ju på allt sånt här! Kineserna å andra sidan skiter fullständigt i vad det är för något .. för dem börjar ju bli lika maktgalna som amerikanerna så dem köper på sig allt dem kommer över ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

5 198 Inlägg
30 december 2009
dawwe skrev:
Jag har en sån i min bil, o den funkar precis enligt annonsen. Jag har sänkt bränsleförbrukningen på min Passat 2.0 -95 med ca 20%, dessutom går den bättre. Numera drar jag jämnt med Volvo S60 2.4T upp till ca 270, sen drar Volvon ifrån, men det beror endast på att mitt varvstopp går i. Så min rekommendation är: KÖP!

...

What.... nooo..... lol

Smålänning
7 887 Inlägg
30 december 2009
Att det var en amerikansk pryl sen gör ju knappast att man anser den smartare än dem varit...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
30 december 2009
Den där var ju bra!
En kondensator, ett mostånd och en liten blå diod är nog allt det är ...
Skulle vara kul och ta isär och kolla vad dom har stoppat i!

Vad folk egentligen kan komma på ...
JAG VET!
Vi stabiliserar elsystemet och mosar in 24V till instrumenten!!!
Låter ju väldigt hälsosamt för bilen!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

632 Inlägg
30 december 2009
dawwe skrev:
Jag har en sån i min bil, o den funkar precis enligt annonsen. Jag har sänkt bränsleförbrukningen på min Passat 2.0 -95 med ca 20%, dessutom går den bättre. Numera drar jag jämnt med Volvo S60 2.4T upp till ca 270, sen drar Volvon ifrån, men det beror endast på att mitt varvstopp går i. Så min rekommendation är: KÖP!

...

Haha tvivlar på att din Passat äns kommer upp i 250km/h tongue

Vilken lögn..

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

3 259 Inlägg
30 december 2009
dawwe skrev:

...

Haha Du är medlem på ett BIL-forum och sen går du o handlar en sån där manick... Och sen dessutom erkänner det öppet!!!big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
30 december 2009
JonR skrev:
dawwe skrev:

...

Haha Du är medlem på ett BIL-forum och sen går du o handlar en sån där manick... Och sen dessutom erkänner det öppet!!!big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

tror att det var en viss ironi i hans inlägg

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

...has left the building...
4 474 Inlägg
30 december 2009
Nitrous: Bingo:)! Finns det nån Passat 2.0 -95 som går i 270 öht*haha*? O sen att en Volvo S60 2.4T skulle dra ifrån*haha*...Nåja ja var kanske inte "tydlig" nog, skulle kanske ha skrivit 300km/h*haha*

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

3 259 Inlägg
30 december 2009
Haha! Ja där fick ju jag skämmas istället!big_smilebig_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

827 Inlägg
30 december 2009
Trådstartare
borde inte det här va olagligt??.. det e ju rent jävla ljug.
e ju som att jag skulle sätta ut en annons på en halväten ostmacka med prickig korv som sägs bota cancer om man använder den på rätt sätt. Prisidé: 15 500kr

1 150 Inlägg
30 december 2009
Andree skrev:
borde inte det här va olagligt??.. det e ju rent jävla ljug.
e ju som att jag skulle sätta ut en annons på en halväten ostmacka med prickig korv som sägs bota cancer om man använder den på rätt sätt. Prisidé: 15 500kr

de är olagligt att va så dum så man går på de med roll

4 554 Inlägg
30 december 2009
låser här då annonsen är borta och skulle de komma igen finns de tråd med blocketannonser

Sök