4363
Sök

Ny "bränslesparar" pryl för svensson.

827 Inlägg
29 december 2009
Trådstartare
hitta den här på blocket.
betvivlar stark att den skulle göra nån skillnad, som alla andra av dom här produkterna.

vad tror ni?

http://www.blocket.se/goteborg/Spara_be … 15&w=1

130 Inlägg
29 december 2009
Nej, funkar inte. Och absolut inte 10-30% lägre förbrukning!

305 Inlägg
29 december 2009
haha det var nog den bästa jag sätt hittils, skulle vara kul att se dom som köper en sån sak sen när dom inser att det inte fungerar.
Var det inte Topgear (eller var det mythbuster) som testade massor såna här saker och vissa gjorde presis tvärt om att det drog mera med dom i bilen.

Forummoderator
9 299 Inlägg
29 december 2009
haha. ja hmm...

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Gréve
497 Inlägg
29 december 2009
påminner mig om den där spiralgrejen man skulle sätta i insuget för att hästarna skulle öka å förbrukningen minska... helt klart skitsnack tongue

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
29 december 2009
HAHAHAHA, jo tjena tongue rätt intressant när man läser texten med, iaf jag får uppfattningen att det är kopierat och sen översatt med google translate eller liknande tongue

tex:
"De flesta bilar har elektriska obalanser på grund av den makt kraven från olika tillbehör"

"Genom att stabilisera bilens
elsystem, är en stor fördel med motorns tändstift leverera en stark även gnista
vilket förbränner mer av bränslet i motorns brännkammare."

man börjar ju fundera lol

MVH

blacken
29 december 2009
lollollol Fy farao, är det ingen ände på folks dumhet?. Kanske därför dylika produkter existerar och säljs. Förstås, ett gott garv har den dock producerat, och det är ju bra för en. Dom kanske ska börja att lancera den som en hälsopryl istället tonguelol

730 Inlägg
29 december 2009
"detta är en stor säljare i usa och kina"

Haha tur att vi inte är lika tröga som dom då:lol:

Smålänning
7 887 Inlägg
29 december 2009
HAHA!

Fy fasen, det gjorde kvällen tongue

Hur blåst kan man bli? Cigguttaget har ju verkligen en avgörande betydelse i bilens elsystem roll
Kanske bättre att koppla in GPS eller mobilladdare som spänningsstabilisator istället big_smile
Sen grammatik och stavningen i annonsen... Ja, går man på det är man dum smile

EDIT: Sen att numret går till ett oregistrerat kontantkort gör ju att det känns ändå mer seiöst wink
Senast redigerat av twin_cam (29 december 2009)

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

892 Inlägg
29 december 2009
Hahaha! Ja detta var nog det absolut tramsigaste inom denna kategorin jag sett hittills! Undrar om den lyser coolt blått med, för alla vet ju att allt som lyser i någon cool färg är räjser! wink

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

1 534 Inlägg
29 december 2009
hur fan kan ciggareturtaget påverka motorns bränseförbrukning?
vore vanvett och tro på det

305 Inlägg
29 december 2009
steifan skrev:
"Patentsökt" lol

Dom säger ju inte att dom hgar patent änns dom har bara sökt det än så länge lol

huh?
10 427 Inlägg
29 december 2009
Kan inte någon ringa till annonsören och höra lite hur den fungerar och samtidigt spela in samtalet? tongue

Elektriker
1 138 Inlägg
29 december 2009
hahahahahahhahahahahah vem fan går på de:P

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

8 252 Inlägg
29 december 2009
Det är en multifunktionell spänningsstabilisator.

Eller vad vanligt folk kallar kondensator? big_smile

För 300:- så lär man märka den största skillnaden av den produkten i plånboken big_smile

...has left the building...
4 474 Inlägg
29 december 2009
Jag har en sån i min bil, o den funkar precis enligt annonsen. Jag har sänkt bränsleförbrukningen på min Passat 2.0 -95 med ca 20%, dessutom går den bättre. Numera drar jag jämnt med Volvo S60 2.4T upp till ca 270, sen drar Volvon ifrån, men det beror endast på att mitt varvstopp går i. Så min rekommendation är: KÖP!

...
Senast redigerat av dawwe (29 december 2009)

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Jlmmy
29 december 2009
daajvid skrev:
hahahahahahhahahahahah vem fan går på de:P

hahaha, säkert någon stolle som gör det skall du se wink ^^

Evolution
1 627 Inlägg
29 december 2009
skönt med lite kul läsning

Fäll ner pungen och landa