30 december 2009
Trådstartare
Hej! Min 945 Polar blev stulen natten till den 6 juli i Vänersborg. Jag undrar därför nu om det finns någon som köpt t.ex svart skinn inredning, D24 tic med polerat insug, m90 till diesel, 960 front (platina beige met.), 960 lister, kofångare bak 965, kicker baslåda 2*12, kicker steg 350w, helt ny panasonic stereo, glastaklucka eller något annat som kan ha kommit från min bil. Även om det finns någon som köpt fälgar Mille miglia VR 19" till volvo där en fälg är 5/112 (mercedes) med 215/35-19 Kumho ecsta av någon runt vänersborg eller så. Är tacksam för alla svar, men ta dom helst via PM, eller mail theonlyone@live.se! Bilder på bilen finns på min profil. MVH// Davve P.s Jag lägger ut efterlysning först nu av strategiska skäl, inte för att jag är efterbliven! D.s.
!!OBS!! JAG VILL INTE HA TILLBAKA MINA SAKER! JAG ÄR BARA UTE EFTER DEN/DOM SOM STAL MIN BIL !!OBS!!
Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...