Mycket fint, alpin vit är så porr! Kommer bli galet snygg när den är ihopsatt, fast nu tycker jag att fälgarna inte passar in. Kanske hitta ett par andra med annat "cleant" stuk?
Mycket fint, alpin vit är så porr! Kommer bli galet snygg när den är ihopsatt, fast nu tycker jag att fälgarna inte passar in. Kanske hitta ett par andra med annat "cleant" stuk?
Tack... ja alpinvita är finfin. sen att den är lite "moddad" så blev de ju bara bättre
haha jadu, fälgarna som sitter på är mina vinterdäck ta en titt på bilen i skicket den va i sommran... dom ska jag ha på... eller va de dom du inte gillade kanske ?
Tack... ja alpinvita är finfin. sen att den är lite "moddad" så blev de ju bara bättre
haha jadu, fälgarna som sitter på är mina vinterdäck ta en titt på bilen i skicket den va i sommran... dom ska jag ha på... eller va de dom du inte gillade kanske ?
Oj, ja just det!!
Ursäkta, glömde att det var du som hade dem underbara fälgarna..! Då var det inget, forget it, då är den bara helt perfekt
Oj, ja just det!!
Ursäkta, glömde att det var du som hade dem underbara fälgarna..! Då var det inget, forget it, då är den bara helt perfekt
har väl inte gjort så mkt idag... fick dit strålkastarna och fixade kablaget till bakluckan... imorrn är de planerat att lacka alla dörrar och stötfångare
de blå går sååå bra ihop med viitt Dock ser de lite blåare ut än va de är... 8000k elelr va de 10000k. nu blev ja osäker...
såhär hittade jag alltså kablarna i stammen till bakluckan
Inte de snyggaste men de fungerar är ju fan ingen elektriker haha
Just de... mina ringar lyser inte riktigt som de ska som ni ser... de inre lyser normalt (ej på bild jag vet) de yttre "glöder" bara... nån har bytt ut org ringarna till dessa "xenon look alike" ringarna. Provade att koppla om o dra nya bablar etc men de hjälpte inte... va strul me dom innan ja ställde av bilen me....
Sa ju att det skulle bli nice med pearl, jävligt bra val tårtan tror du att du kommer behålla den här bilen mer än tre veckor efter den rullar igen
ja.. igentligen skulle de ju inte bli perl. men så blev de
haha 3 månader är de faktist ja brukar ha bilarna så få se nu. köpte den här sista oktober lr nått ja de e fan dax att byta haha... nä den här kommer nog va kvar ett tag me tanke på allt jobb som vart/är.
Sa ju att det skulle bli nice med pearl, jävligt bra val tårtan tror du att du kommer behålla den här bilen mer än tre veckor efter den rullar igen
haha 3 månader är de faktist ja brukar ha bilarna så få se nu. köpte den här sista oktober lr nått ja de e fan dax att byta haha... nä den här kommer nog va kvar ett tag me tanke på allt jobb som vart/är.
Nog?! Den SKA vara kvar! GRYMT snygg lack! Garanterat en av sveriges finaste!
Nog?! Den SKA vara kvar! GRYMT snygg lack! Garanterat en av sveriges finaste!
haha tack fick på alla dörrar idag men tyvärr inga kort..
men på söndag kommer fronten på och klädseln på dörrarna och då kommer även mer kort... förhoppnigsvis utomhuskort om de e fint väder
köpte mej en riktig kamera idag så nu kanske man får de lite av effekten på korten oxå