Det kommer bli läckert Men du måste ju air-brusha in "Tårtan" längst båda långsidorna.. Ne skämt o sido, Keep up the good working as we say here in amerikat..
haha ja de våre nått lite svårsåld sen kanske haha... stog o tittade på din gamla bil idag btw
Så.. åter igen en sen dag på jobbet. men de va de fan värt Nu är bilen lackad och klar men får dock inte se förren imorrn hur resultatet blev. så imorrn kommer de upp bilder på den
men lägger upp lite bilder på färgen som användes. blev en ändring i morse igen
i de svarta som tyvärr inte syns är det grön perl i de vita som är bmw's alpin vita finns grön och blå perl
va tycks?
mer än såhär får ni inte se idag imorgon kommer det upp bättre bilder... hoppas på att solen lyser. ska då rulla ut den o se hur de blir
Då är alltså skalet på bilen lackat. när resten blir vet ja inte ännu
Då jag själv inte lackar bilen vet ja som sagt inte när resten blir av... är tyvärr ingen lackerare gör bara för och efterarbete. Men ska väl så småning om ge mej på lackbiten oxå
Nu äntligen kan ja lägga upp lite bilder på lacken stog kvar en stund idag och började plocka ihop lite smått... igentligen skulle dörrarna och stötfångarna blivit lackade idag men de bli ev på torsdag ist
Bilderna är tyvärr med mobilen så inge bra kort Inte införskaffat mej nån ny systemkamera än...
Här stog han så snällt och väntade på mej när ja kom imorse
en utomhusbild
de gröna blev tyvärr inte så mkt grönt kanske syns mer när den får komma ut i sommarsolen
klart för att hänga på dörrarna
polerat det högra bakljuset.. tyvärr har nån "bränt" plasten på det vänstra
hittade ett litet bekymmer dock en kabel har gått av och längst in till höger har flera skalats kan nästan omöjligt ha hänt medans den stått då den inte blivit påfrestad av något men allt har fungerat så de e hände väl nu... aja ska fixas iaf
Imorgon ska framljuses och dimljusen vattenslipas och poleras upp och monteras. sen kan ja inte göra så mkt mer förren på fredag när resten blir lackat
Fan Riccardo hann före! Garanterat Sveriges snyggaste E39 när den kommer ut och är helt färdig! Nu ångrar du nog inte att jag övertala dig till att lacka den vit. din lata fan
Du får ringa om du behöver hjälp med att sätta ihop bilen igen!
Fan Riccardo hann före! Garanterat Sveriges snyggaste E39 när den kommer ut och är helt färdig! Nu ångrar du nog inte att jag övertala dig till att lacka den vit. din lata fan
Du får ringa om du behöver hjälp med att sätta ihop bilen igen!
HAHAHA du e rolig du hahaha Nä ja e glad att ja lät mej bli övertalad haha.
Men lat... nu måste ja ju lära dej nånting IGEN nicke jag är inte lat. jag är Bekväm haha
Låter bra... kommer behöva lite hjälp me de större grejerna...