Jag kan typ ingenting om bilar så jag vänder mig hit.
Det är så att jag letar efter en första bil med modell 2005 eller nyare. Är 20 år om det är typ relevant.
Karossen spelar ingen roll om det är Sedan eller Coupé.
Budget? 150000 max Stark motor eller bränslesnål? Bränslesnål men kul att köra Inget bilmärke du föredrar? Hört att bmw och toyota har dem nöjdaste kunderna. Annars kan jag tänka mig Peaugot. Ingen Golf eftersom vi redan har en.
Mer än 4 sitsig.
Har ni några fler frågor så ställ dem, så att jag kan svara .
Peugot 206 Skoda oktavia Citroen c1 Renult clio Samart Ford ka Vw passat
Atog att den skulle vara en billig med tanke på din ålder. Men man får betala rätt bra för en bil som är nyare en 05. Jag skulle dock sätta min gräns runt 00 när vi passerat det så har vi ändå bilar med ganska mycket teknik.
320:in drar runt 0,46 liter/mil 325:an drar lite mer men om jag hade varit du hade jag försökt hitta en 325 med inte för många mil för 150 000kr och under om de finns.( E90:an då alltså 05 och nyare...... E46 finns som 05 men kolla så det är E90) 320in har 4 cylindrar och 325 har 6 cylindrar, båda bilarna går fint och de har bla en fantastisk komfort. Annars ska det vara Tyskt eller japansk om du ska ha en bil med kvalitet osv..
Senast redigerat av gasolinbloood (5 januari 2010)
Bmw 118d, fullt tillräckligt pigg bil med riktigt härligt chassi. Hittar du en 07a eller nyare så är det 143hp och miljöbil, snålare, billigare och trevligare motor
320:in drar runt 0,46 liter/mil 325:an drar lite mer men om jag hade varit du hade jag försökt hitta en 325 med inte för många mil för 150 000kr och under om de finns.( E90:an då alltså 05 och nyare...... E46 finns som 05 men kolla så det är E90) 320in har 4 cylindrar och 325 har 6 cylindrar, båda bilarna går fint och de har bla en fantastisk komfort. Annars ska det vara Tyskt eller japansk om du ska ha en bil med kvalitet osv..
Bmw 118d, fullt tillräckligt pigg bil med riktigt härligt chassi. Hittar du en 07a eller nyare så är det 143hp och miljöbil, snålare, billigare och trevligare motor