Jag förstår ärligt talat inte vad som är underligt ?
Gör du inte? han vill ju byta en Nissan micra mot te x en Nissan S14....pengar imellan...de blir lite pengar imellan...och vem skulle vilja byta en S14 mot en Micra?
hmm... låt se. jag kan tänka mig nån som vill byta, en som vill ha en mindre bil och vill bli av med sin S14?
Bör vara import oxå..för annars har han ju vagnskadegaranti eller vad det heter, ny bil ifall du krockar inom tre år? + att han har ju inga nummerskyltar..så då borde den vara nyimporterad och inte inreggad i sverige.. = en jäkla massa bekymmer bara!
Jag förstår ärligt talat inte vad som är underligt ?
Gör du inte? han vill ju byta en Nissan micra mot te x en Nissan S14....pengar imellan...de blir lite pengar imellan...och vem skulle vilja byta en S14 mot en Micra?
hmm... låt se. jag kan tänka mig nån som vill byta, en som vill ha en mindre bil och vill bli av med sin S14?
mja men en Micra ot en S14....mja...de hade jag aldrig gjort.
mja men en Micra ot en S14....mja...de hade jag aldrig gjort.
Om du plötsligt förlorar jobbet eller måste renovera huset p.g.a vattenläcka eller nånting? Då kan det ju vara bra att få en liten bil + pengar istället för S14:en man har..fast ifs så tror jag att jag hellre säljer bilen och köper en micra som inte är micro stylad och ungdomskörd. För att jag kan tänka mig att hans mamma körde lugnt, och sen övertog han bilen..kör han då lika lugnt som henne?
Håller med dom andra vad är så underligt? som ja uppfattar det i anonsen är de hans mamma som ahr haft bilen innan och nu har han väl kunnat spara ihop pengar att köpa sin egen.. och då är det väl bättre att ha en bytes bil än ingen alls? sen så finns det säkert någon som äger någon utav dom bilarna som han vill byta med som har tröttnat på besnin priserna och då är ju micran perfekt? och ni som klagar på "lägga ner massa styling på en micra" den har ju knappast mkt styling men de tär ju roligare med lite än inget alls? åker ju hellre runt i den där än en org micro som knappt låter och har 12" fälgar..