Pedalsättet var riktigt najs pris på dem? Vet inte riktigt om jag håller med om lyktorna dock. Fixa en bild där dom är monterade på en svart e46 så kan jag uttala mig
Om det är den annonsen på blocket som jag tror det är så är detta priserna :
* Aluminium pedaler med svart kolfiber 799kr * Aluminium fotstöd med svart kolfiber 599kr * Paket pris pedaler&fotstöd 999kr
* Aluminium pedaler med M logga 399kr * Aluminium fotstöd med M logga 399kr * Paket pris pedaler&fotstöd 699kr
Precis, men han har inte svarat på mailet, så kvaliteten kanske inte är den bästa för det priset, men svart tema på bilen så passar det med lite kolfiber på pedalerna
Har inte hittat någon bild men lysena men ska söka lite till,
Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX
Idag bytte jag dimljusen på bmw,n blev betydligt bättre, dock är jag väldigt besviken på ringarna på änglarna.... pratade med viktor idag och dom lysste visst som dom skulle dvs ingenting haha, men han tipsade om att jag kunde byta ringar så det blir det nu efter vintern, nu är det ju mörkt mest hela tiden så då spelar det ingen större roll
Ja tittade på ebay nu mest bara skit, hittade pedalset i kolfiber dock ingen M dekal på, och dom kostar 400kr sedan kostar ju fotstödet också 400kr, mhm så skiljer ju inte allt för mycket i pris.
Väntar bara på svar från honom nu så jag kan betala sedan nya pedaler i veckan, och änglarna ska jag försöka skicka tillbaks eller något lyser knappt någonting, för 4000kr förväntade jag mig mer
Ja idag satt jag och jävlades med ringarna för att försöka få mer lyse idom har nu mailat, xenonkungen och diverse andra företag för att försöka få tag i starkare ljus till dom, får se vad som händer,
Även så sa batteriet farväl idag... just idag i snöstormen så nu är jag less, så imorgon hämtar jag det nya ifall det finns så kanske jag får köra mer än skruva nu fjäderbenstaget ligger nog också på posten imorgon hann aldrig titta idag när bilen dog och även skatten ska betalas i veckan :p lyckos mig!!!
perfekt alltid roligt med sidor man kan slösa lite pengar på, Ja idag hände det inte mycket, nytt batteri CHECK grymt bra verkar det vara, så nu kan man snart börja koppla in billjudet, men 1800kr för ett batteri kändes tungt, men jaja startar ju allfall,
Fjäderbensstaget har inte kommit än... men imorgon annars jävlar är nära nu allafall, och jag sålde idag isdäcken för en väldigt liten slant men kommmer nog att beställa LED bakljus snart, så jag får lite snyggare röv
Fjäderbensstaget kom idag, verkligen inte det jag beställde... och jaja skit samma, när det trimmas får jag väll helt enkelt köpa nya grejer, detta håller inte för något men ser ju bättre ut,
Ja jag kom fram till att mina svarta 19tummare inte riktigt passar in till bilen i sommar, och har börjat snegla lite på andra
Fälg1 BBS Lemans 19 tum 9,5 ET 45 bak (7 cm bred dubbelläpp) lite saftigt Dock är dom rätt ful i innerfälgen med grått, men en snygg lack på det så har vi en rugigt saftig bil.
Fälg2 Rennsport 19 tum från Schmiedmann,
så m fronten får vänta lite, fälgarna kommer först så lite godis ska beställas inom en snar framtid
Ja börjar äntligen få fas med bilen, insugsrör som spruckit och blivit bytt och lite smått och gott så äntligen kan man börja med det roliga igen,
Nej har ingen bild här sitter i gävle.
Men finns på Schmiedmann.se under deras sortiment på fälgar eller så söker du på användare på garaget och skriver Schmiedmann, viktor har dom på sin e46 m3, passar grymt bra,
Oj Oj Oj Vad bred det blir, men jävla fint 225/35/19 går utan problemer (kollade extra i en e46 forum). Allt annat blir en liten metalljob
Ta en stor hammare RYSKA METOD
Haha, det ska nog lösa sig är ju inte mycket som behöver valsas med 265 bak men lite, men kanske tar lite mindre däck för att få plats, utan valsning ifall man kan fuska så