2588
Sök

INFÖR: YstadTräffen 2010 - PREMIÄR 9 April, 20:00

2 077 Inlägg
7 februari 2010
Kommer inte kunna dyka upp på denna då jag antagligen kanske har en fotografering samma dag smile
men senare så kanske man kommer..

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Äppelodlare
305 Inlägg
7 februari 2010
JDMCRAZE skrev:
Kommer inte kunna dyka upp på denna då jag antagligen kanske har en fotografering samma dag smile

Fotograf i Japan då ? smile

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
JDMCRAZE skrev:
kanske kommer också,också med ny kärra då..

JDMCRAZE skrev:
Kanske inte dyker upp ändå,beror på om man lämnar Sverige för Japan smile

JDMCRAZE skrev:
Kommer inte delta, då det lutar bara mer och mer åt Japan för var dag som går big_smile

JDMCRAZE skrev:
Får se om man dyker upp.. vill inte köra pappas bil detta året lixom igen..
känns inte kul, konstigt den ens lever än ^^

JDMCRAZE skrev:

Ny bil.
Japan.
Pappas bil.
Fotografera.

Många bud hör jag cool

2 077 Inlägg
7 februari 2010
Ja jag har ju dilemma deluxe wink
Samt mycket och göra i sommar med smile
Senast redigerat av JDMCRAZE (7 februari 2010)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Fotograf
114 Inlägg
7 februari 2010
JDMCRAZE skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=WL1lfSzgcAw

tongue no offense, men asså, ska du fortsätta gnälla om ifall du kanske ska komma eller inte ända tills april?

Kom dit om du har möjlighet, annars vet vi att du är upptagen med annat tongue

Mvh

212 Inlägg
7 februari 2010
Henkezd skrev:
JDMCRAZE skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=WL1lfSzgcAw

tongue no offense, men asså, ska du fortsätta gnälla om ifall du kanske ska komma eller inte ända tills april?

Kom dit om du har möjlighet, annars vet vi att du är upptagen med annat tongue

Mvh

haha så kung alltså! instämmer dock!

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

The Mad Scientist
36 Inlägg
8 februari 2010
Jag kommer som vanligt. Hoppas på bättre arbetsschema än vad jag hade förra året, då man tvingades avstå många fredagar pga jobb sad

Ska sparka lite på Olsson oxå så att A6´an kan bli klar.

Livet börjar vid 7000RPM

3 968 Inlägg
8 februari 2010
BioCenter skrev:
Jag kommer som vanligt. Hoppas på bättre arbetsschema än vad jag hade förra året, då man tvingades avstå många fredagar pga jobb sad

Ska sparka lite på Olsson oxå så att A6´an kan bli klar.

Kanon ! Låter bra de där cool

47 Inlägg
8 februari 2010
Ser verkligen fram emot denna träff....big_smilebig_smile

Räknar ner big_smile

Äppelodlare
305 Inlägg
8 februari 2010
oka-visely skrev:
Ser verkligen fram emot denna träff....big_smilebig_smile

Räknar ner big_smile

60dagar och 6 timmar wink

200SX POWER
42 Inlägg
8 februari 2010
ja kommer lätt smile

nismo power =)

103 Inlägg
8 februari 2010
Jag kommer..! Tar med mig så många som möjligt, ska även annordna en samkörning ner smile

100 Inlägg
8 februari 2010
MrJAM skrev:
Vad jag är mest imponerad över är att så många långväga resande kommer. Helsingborg. Kalmar. Nynäshamn (!?). Visst, vissa kanske inte anser att det är så långt att köra. Körde ju själv tur/retur till Trollhättan för SAAB träffen härom lördagen, men dock.

Väldigt trevligt! Inte bara för egen del, men även för att det är ett bevis på det enorma intresse som finns vilket syns i hela Sverige.

Håller med smile
För min egna del så har jag nästan halva min umgängeskrets när det gäller bilfolk runt Småland/Skåne och dom som känner mig vet att jag inte är spec. rädd för att åka en bit för att träffa gött golk och umgås.

Dessutom är min ena bil en fd skåning så jag är jue "tvungen" att låta den få sträcka ut sig i kungalandet Skåne;)

// B

1 513 Inlägg
8 februari 2010
jill tidig som vanilgt:) snön har inte släppt då ens tongue nej man får hoppas på en kanon sommar iår med mycket körning å mindre garage(ska ¨BARA¨bygga färdigt) fattar ni hur kårt tid det är kvar tills säsongen börjar!!!! måtte de vara + grader den 9e april ialf smile

4 418 Inlägg
8 februari 2010
Trådstartare
evo_krolle skrev:
jill tidig som vanilgt:) snön har inte släppt då ens tongue nej man får hoppas på en kanon sommar iår med mycket körning å mindre garage(ska ¨BARA¨bygga färdigt) fattar ni hur kårt tid det är kvar tills säsongen börjar!!!! måtte de vara + grader den 9e april ialf smile

Läntan, ångest, glädje .. Bli klar med 240:in ... vill att sommaren ska va här nu ... vill ha massa mer tid att fixa 240:in på... riktig ångest hahahaa... Klart man ska börja längta o ladda redan nu tongue

Äppelodlare
305 Inlägg
8 februari 2010
Ja tänk så skönt de ska bli o få på sommarsulorna o köra o spela musik me rutan nere cool

1 513 Inlägg
8 februari 2010
Jill skrev:
evo_krolle skrev:

Läntan, ångest, glädje .. Bli klar med 240:in ... vill att sommaren ska va här nu ... vill ha massa mer tid att fixa 240:in på... riktig ångest hahahaa... Klart man ska börja längta o ladda redan nu tongue

haha jo så e de väl men om man knappt hunnit börja bygga så e det styft schema tills den 9onde lol men inget ting e omöjligt roll

1 517 Inlägg
8 februari 2010
Haakanzon skrev:
Ja tänk så skönt de ska bli o få på sommarsulorna o köra o spela musik me rutan nere cool

Det låter härligt hehe wink  det man tänker mäst på är alla flugor & mygor smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

4 418 Inlägg
8 februari 2010
Trådstartare
evo_krolle skrev:
Jill skrev:
evo_krolle skrev:

haha jo så e de väl men om man knappt hunnit börja bygga så e det styft schema tills den 9onde lol men inget ting e omöjligt roll

Ahhhhh.. DET ska bli mitt motto!! cool lol big_smile wink

1 513 Inlägg
8 februari 2010
Jill skrev:
evo_krolle skrev:
Jill skrev:

Ahhhhh.. DET ska bli mitt motto!! cool lol big_smile wink

jo men de börjar bli uttjatatat också smile känns som jag sagt de många gånger men de brukar ju gå smile

Sök