är det bara dom 3 sakerna jag ska göra ? för hanbromsen flyttar jag "bara" till vänster sida om dören och jag ska ha automat så det blir någon ratt växel funktion och bälterna går väl ta fästen från balken? det blir ett miten bälte..
ett bälte är ingen man "bara" kastar in.. va ja vet så är det inte tillåtet att tex flytta på en bältesinfärstning. å att då sätta dit ett helt nytt bälte e nog lika kört de.
ett bälte är ingen man "bara" kastar in.. va ja vet så är det inte tillåtet att tex flytta på en bältesinfärstning. å att då sätta dit ett helt nytt bälte e nog lika kört de.
Jag tror också att det är stenkört att få bilen reggad för tre passagerare fram.
Att däremot få den inreggad med soffa är ju en annan sak.
Jag tror också att det är stenkört att få bilen reggad för tre passagerare fram.
Att däremot få den inreggad med soffa är ju en annan sak.
fast ska man va riktigt noga så tror ja inte heller att de går eftersom bilen inte är krocktestad me soffa.
vill man ha soffa så löser man de enklast genom att kapa bort allt som baksätet sitter fast i från en 744 sen svetsa fast de där fram. så görs de oftast på epor.
vill man ha soffa så löser man de enklast genom att kapa bort allt som baksätet sitter fast i från en 744 sen svetsa fast de där fram. så görs de oftast på epor.
skillanden e ju att en epa får inte köra fortare än typ 30..
jo men är de ordentligt fastsvetsat så ska de gå att reggbesikta. däremot vet jag inte om man kan få sitta 3 där lagligt
jo men är de ordentligt fastsvetsat så ska de gå att reggbesikta. däremot vet jag inte om man kan få sitta 3 där lagligt
EH?? om man nu får den reggad me 3 bälten fram så e de ju självklart att de är lagligt.. tror dock inte att de går..
man får in flytta på bältesfästen så mycke vet ja iaf.