Jag har funderar lite på nya fälgar till bmwn men vet inte riktigt vilka jag vill ha! Säg vilka ni tycker av dessa 2 ideér som jag har kom gärna med egna förslag
Beyern mesh black
Eller dessa?
Tack så mycket Thorsholm här på garaget för att du hjälpte mig med bilderna! ________________________________________________________________________________________Ekman
Ska iaf vara nåt med breed kant bak på en BMW, försök hitta några feta OZ Futura, AC Schnitzer eller nåt liknande. Svart centrum med blank kant är såå uttjatat...
"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Båda är snygga men dom svarta verkar passa bäst in med bilen men ser dom inte så jättebra då de e så mörkt..
Fast Nr.2 med svartlackade ekrar och riktigt polerad kant hade blivit sjukt snyggt
Jo jag vet men samtidigt är svart med putskant så "vanligt" en stor del har ju det! har ett par äkta ac schnitzerfälgar men vet inte om 18" ser smått ut på denna.
Ska iaf vara nåt med breed kant bak på en BMW, försök hitta några feta OZ Futura, AC Schnitzer eller nåt liknande. Svart centrum med blank kant är såå uttjatat...
Det du säger stämmer! vill ha något som inte så många har.. jag får leta vidare.
Originalfälgarna är ju bland dom snyggaste som finns till e34, throwing star kallas dom nog? Hade ju lätt höjt värdet på din m5:a som i övrigt ser ut att vara i fint originalskick
Originalfälgarna är ju bland dom snyggaste som finns till e34, throwing star kallas dom nog? Hade ju lätt höjt värdet på din m5:a som i övrigt ser ut att vara i fint originalskick
Jo dom är riktigt fina! har ett par sånna också! dom håller jag på att lacka iordning:) dom ska jag ha kvar tills jag säljer henne. om jag nu gör det