vet inte om du har en luftmassemätare sitter imellan Luftburken och insuget min kontakt hade oxiderat där och då vägrade bilen starta kanske kolla det?
gjorde felsökning nu och Tändning okej bränsle kunde den ej kolla varför vet jag inte riktiga felsökningsprogram med dator så det kan ju inte vara fel på den,
kan det vara att det är för dåligt tryck från bränslepumpen i tanken?
hade loss bränsle ledningen innan spridarna och det var bra tryck där. men ska kolla om jag kan få tag i mätinstrument och kolla trycket på den i morgon.
gjorde felsökning nu och Tändning okej bränsle kunde den ej kolla varför vet jag inte riktiga felsökningsprogram med dator så det kan ju inte vara fel på den,
kan det vara att det är för dåligt tryck från bränslepumpen i tanken?
hade loss bränsle ledningen innan spridarna och det var bra tryck där. men ska kolla om jag kan få tag i mätinstrument och kolla trycket på den i morgon.
har du mätt om du har 12 volt toll spridarkontakterna än ? kommer det inge ström fram såär det ju klart den inte får soppa
Ne har inte gjort det. ska mäta det i morgon, men jag är nästan säker att det finns ström dit. vad kan det vara mera? kan det vara så att boxen har gåt sönder i såp fall skulle det inte vara mera saker som inte fungerat? t,e,x tändning med mera?