3342
Sök

Dekal framruta? utifrån eller inneifrån?

496 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
Hej, allesammans. ska sätt på en framrute dekal ( svart ).

Ska denna sitta utanför eller innanför på fönsterutan??

Xenoholic
2 559 Inlägg
20 januari 2010
Sätter du den på insidan så är det ju ingen risk att den nöts av tokarna smile Se bara till att den är svart på båda sidor då wink

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

268 Inlägg
20 januari 2010
kolla vilken sida klistret är på så vet du sen smile

Jag har inte trimmat sönder den, bara modifierat den utanför toleransområdet...

60 Inlägg
21 januari 2010
Vet ej om det skiljer från vilken sida du beställer från.. Men jag beställde min från dekaltrim, och den monteras på utsidan smile Har både bakgrunden och text på borden. Inga problem med torkarna! Men man får va försiktig när man kör med högtryckstvätten..

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
21 januari 2010
Färlåt att jag lånar tråden lite men när jag köpte min mercedes så satt det dekaler med texten ''mercedes benz'' i framrutan. har råkat kommit åt dom med isskapan så lite av texten är borta men är som ett lager kvar efter texten. Någon som har ett tips på hur jag får bort de?

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
21 januari 2010
_night_stalker_ skrev:
Färlåt att jag lånar tråden lite men när jag köpte min mercedes så satt det dekaler med texten ''mercedes benz'' i framrutan. har råkat kommit åt dom med isskapan så lite av texten är borta men är som ett lager kvar efter texten. Någon som har ett tips på hur jag får bort de?

t-sprit?

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

270 Inlägg
22 januari 2010
smidigast att sätta dit den är ju på utsidan men ska det hålla i längden så är insidan det bästa allternativet enligt mig

Sök