Han hade rätt så bra priser på vissa saker, är det för bra för att va sant? Om man söker på google så hittar man inget om den. Skriver man mail får man inget svar och finns ingen alls kontaktinformation.
Han hade rätt så bra priser på vissa saker, är det för bra för att va sant? Om man söker på google så hittar man inget om den. Skriver man mail får man inget svar och finns ingen alls kontaktinformation.
Är det något man vågar beställa ifrån?
Mvh/Andreas
läs de på nytt så vet du om du ska eller inte
finns andra sidor me samma priser. googla på billigt xenon så kommer de fram
Framgår inte att det är ett företag som ligger bakom sidan, all form av företagsinformation saknas vilket är ett krav för att få bedriva försäljning m.m på nätet. Slutsatsen blir leta efter en annan leverantör.
xenonpojkenhaha, vilket namn.. nej de låter inte seriöst, som ovan säger, saktas företagsinfo..då är det ju säkert en 15årig datanörd som sitter hemma och har tråkigt .D
Senast redigerat av NissanMotorsport (21 januari 2010)
Kan även jag rekomendera xenonkungen.se riktigt nöjd förutom deras kartonger som är vita! körde iväg med min xenonlampa i en vit kartong på huven, hitta den aldrig i snön ursäkta för OT
Kan även jag rekomendera xenonkungen.se riktigt nöjd förutom deras kartonger som är vita! körde iväg med min xenonlampa i en vit kartong på huven, hitta den aldrig i snön ursäkta för OT
Haha, men ge f*n i att ha kvar den på huven istället!
Vad är "kopior" och vad är "äkta" då när det gäller satser för att eftermontera xenonlampor ?
Xenonsatserna innehåller ofta ballaster som är kopior av de som sitter som standard i bilar och själva lampan är en kopia av Osram eller Philips. De stora tillverkarna gör dock inga eftermonteringssatser vad jag vet så därför borde alla satser vara "kopior" ?
Vad är "kopior" och vad är "äkta" då när det gäller satser för att eftermontera xenonlampor ?
Xenonsatserna innehåller ofta ballaster som är kopior av de som sitter som standard i bilar och själva lampan är en kopia av Osram eller Philips. De stora tillverkarna gör dock inga eftermonteringssatser vad jag vet så därför borde alla satser vara "kopior" ?
En kopia är väl något som är exakt lika ursprungsvaran? Sedan att det mesta kommer från öststaterna betyder inte att det är skit, tvärtom, hade det varit bara skit så hade de inte fått sälja dem så mycket som de får nu.
Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.